Πρόγραμμα ανάκλησης για το Caddy, εκτελεί η εταιρεία KOSMOCAR A.E., Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων VW στην Ελλάδα, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Τεχνικού Ελέγχου.

Όπως ανακοινώθηκε από τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, η ενέργεια αφορά 1.166 οχήματα που παρήχθησαν από τον Νοέμβριο 2003 έως και τον Ιανουάριο 2013. Στα πληττόμενα αυτοκίνητα υπάρχει το ενδεχόμενο να λυθεί ο πείρος στερέωσης που συγκρατεί το κάτω μέρος του αμορτισέρ αερίου της πίσω πόρτας πάνω στο αμάξωμα, και λόγω αυξημένης καταπόνησης υπάρχει η πιθανότητα αποκοπής του, με αποτέλεσμα η ανοιχτή πίσω πόρτα να κλείσει χωρίς απόσβεση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί στην Ελλάδα καμία περίπτωση βλάβης, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Ήδη έχει ξεκινήσει η διαδικασία ενημέρωσης των ιδιοκτητών των ανωτέρω οχημάτων, μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στους κατά τόπους Εξουσιοδοτημένους Συνεργάτες Service VW, για να γίνουν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το «Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών VW Επαγγελματικά Οχήματα» στο τηλέφωνο 210 9981100.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης