Στις 25 Φεβρουαρίου θα ανοίξουν τα βιβλία παραγγελιών για το νέο supercar της ιαπωνικής φίρμας, αρχικά από την αγορά των ΗΠΑ και στη συνέχεια στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η Honda Αμερικής, το NSX που στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού θα λανσαριστεί με το σήμα της Acura, κοστίζει 156.000 δολάρια, με την πρώτη μονάδα να δημοπρατείται από τον οίκο Barrett-Jackson για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Όσοι επιθυμούν να εξατομικεύσουν το αυτοκίνητο και να προσθέσουν όλα τα έξτρα, όπως το πακέτο carbon sport και τα κεραμικά φρένα, τότε πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού η τιμή εκτοξεύεται στα 205.700 δολάρια.

Θυμίζουμε πως, το NSX τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα, αποδίδοντας συνολικά 580 ίππους και 645 Nm ροπής. Ο V6 3.5 twin turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων. Επίσης, δύο ακόμα ηλεκτροκινητήρες έχουν τοποθετηθεί στον εμπρός άξονα, λαμβάνοντας ενέργεια από μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου, που είναι ανάμεσα στον κινητήρα και τα καθίσματα. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την κίνηση να περνά και στους τέσσερις τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 307 χλμ/ώρα. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το σασί από μείγμα αλουμινίου, ατσάλι υψηλής αντοχής και carbon, η ανάρτηση επίσης από αλουμίνιο, ενώ φέρει ενεργή αεροδυναμική. Πατά πάνω σε ελαστικά διαστάσεων 245/35 μπροστά και 295/30 πίσω, με ζάντες 19 και 20 ιντσών, αντίστοιχα. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, συνδυάζοντας τις hi-tech λειτουργίες, με την εργονομία και την πρακτικότητα.

Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνάει τα 1.725 κιλά, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει οροφή, καπάκι κινητήρα και πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track), μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτρικών μοτέρ, του πλαισίου και του ήχου των εξατμίσεων, ενώ υπάρχει και λειτουργία launch control για καλύτερη επιτάχυνση από στάση.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης