Εξαιρετικά έχει ξεκινήσει την εμπορική πορεία στην αγορά η νέα γενιά του οικογενειακού μοντέλου της Opel, με τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας και του PSA Group, να τρίβουν τα χέρια τους από ικανοποίηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τον Φεβρουάριο, οπότε άνοιξαν τα βιβλία παραγγελιών σε επιλεγμένες αγορές, έως το καλοκαίρι, που έφτασε στα καταστήματα όλων των αντιπροσώπων της μάρκας, οι πωλήσεις του Insignia άγγιξαν τις 50.000 μονάδες.

Η επιτυχία του μοντέλου επιβεβαιώνεται από την επιλογή των αγοραστών να τοποθετήσουν όλα τα έξτρα στο νέο τους αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 86% των κατόχων παραγγέλνει το προηγμένο σύστημα πολυμέσων Navi 900 IntelliLink με οθόνη 8 ιντσών, το 70% προτιμά τα εργονομικά καθίσματα με λειτουργία μασάζ και το 63% τους εκπληκτικούς προβολείς IntelliLux LED matrix.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είμαστε εμφανώς ικανοποιημένοι με την επιτυχία του νέου Insignia. Αυτό δείχνει ότι ναυαρχίδα μας διαθέτει τα κατάλληλα συστατικά και οι πελάτες εκτιμούν τη φιλοσοφία μας να προσφέρουμε πρωτοποριακά συστήματα σε προσιτές τιμές, καλύπτοντας όλη την γκάμα και όχι μόνο τους λίγους και εκλεκτούς», τόνισε ο επικεφαλής πωλήσεων και aftersales, Peter Küspert.

Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι, οι πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού και σαφώς πιο ακριβές, αποδεικνύονται εξαιρετικά δημοφιλείς, καθώς πάνω από το 60% των 50.000 και πλέον αγοραστών του Insignia από όλη την Ευρώπη, έχει επιλέξει ανώτερες εκδόσεις.

Το νέο Insignia Grand Sport βρίσκεται στην Ελλάδα


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης