Του Λουκά Παπαλάμπρου

Πανίσχυρο, μυώδες, με εκπληκτική δύναμη και αισθητική που παραπέμπει στα πιο «αλήτικα» οχήματα που κυκλοφορούν στον δρόμο. Κυρίες και κύριοι… το Challenger SRT Demon ή αλλιώς ο «δαίμονας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Dodge έκανε πράξη την υπόσχεσή της και παρουσίασε στην έκθεση της Νέας Υόρκης, ένα από τα πιο ισχυρά και γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής του κόσμου. Σύμφωνα με την αμερικανική φίρμα, το Challenger SRT Demon είναι το ταχύτερο εργοστασιακό όχημα όσον αφορά στην επιτάχυνση, αφού καλύπτει την απόσταση των 0-96 χλμ./ώρα σε μόλις 2,3 δετερόλεπτα και βγαίνει στο 400άρι σε 9,65΄΄, με ταχύτητα εξόδου 225 χλμ./ώρα.    

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται από τον V8 6.2 Hellcat κινητήρα, με την απόδοση να εκτινάσσεται στους 840 ίππους. Οι μηχανικοί της Dodge έχουν αναβαθμίσει πλήρως το μηχανικό σύνολο και έχουν τοποθετήσει στο καπό τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα που έχουμε δει ποτέ. Την ονομάζουν Air Grabber και καλύπτει 290,3 τετραγωνικά εκατοστά.

Για την πλήρη ισχύ απαιτείται η χρήση βενζίνης 100+ οκτανίων, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας (Auto, Drag και Custom), καθώς και σύστημα εκκίνησης που ελέγχει τη ροπή του μοτέρ. Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με ειδικά τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων TorqueFlite 8HP90. Φέρει drag radials ελαστικά και διαθέτει ένα ή δύο καθίσματα στην καμπίνα, ανάλογα την επιθυμία του πελάτη. 

Η αφαίρεση των πίσω θέσεων και του συνοδηγού, είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί σημαντικά το βάρος και να αυξηθούν οι επιδόσεις. Όλα τα τμήματα του αυτοκινήτου, από το τιμόνι έως τις ζάντες, τις επενδύσεις και τα ηχομονωτικά υλικά έχουν μελετηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος. Το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη 8,4 ιντσών παρέχει πληροφορίες για τη ροπή, τις επιταχύνσεις, τις δυνάμεις που ασκούνται, τις θερμοκρασίες και τους χρόνους. 

Όπως ανέφερε η Dodge, θα βγουν στην παραγωγή 6.000 μονάδες, με τις μισές να αφορούν την αγορά των ΗΠΑ και τις υπόλοιπες αυτή του Καναδά. Η τιμή και ο χρόνος παράδοσης, θα ανακοινωθούν αργότερα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης