Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το δεύτερο μοντέλο της σειράς e-tron, ένα δυναμικό Coupe SUV με κομψό σχεδιασμό, κορυφαία ενεργειακή απόδοση και πλούσιο εξοπλισμό, παρουσίασε η Audi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για τη Sportback έκδοση του e-tron. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4.901 χλστ., πλάτος 1.935 χλστ. και ύψος 1.616 χλστ. Η οροφή του χαμηλώνει απότομα προς τα πίσω διαμορφώνοντας μέχρι τις τελευταίες κολόνες ένα κουπέ στυλ, ενώ το κάτω άκρο του τρίτου πλευρικού παράθυρου είναι ανασηκωμένο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπροστά ξεχωρίζουν η οκταγωνική μάσκα Singleframe και τα φώτα digital matrix LED, τα οποία χρησιμοποιούνται πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής. Πίσω, μία φωτεινή λωρίδα συνδέει τα LED φωτιστικά σώματα, με τις παραδοσιακές εξατμίσεις να λάμπουν διά της απουσίας τους.

Το e-tron Sportback έχει κορυφαία αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,25 Cd. Το ηλεκτρικό σύνολο αποδίδει 265 kW και ροπή 561 Nm, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 6,6 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Στη λειτουργία boost, η ισχύς αυξάνεται στιγμιαία στα 300 kW και η ροπή στα 664 Nm, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να ολοκληρώνονται σε 5,7΄΄.

Η μπαταρία χωρητικότητας 95 kWh φορτίζει με συνεχές ρεύμα (DC) σε σταθμούς ταχείας φόρτισης 150 kW, φθάνοντας το 80% σε μόλις 30 λεπτά. Όσο για την αυτονομία, αγγίζει τα 448 χιλιόμετρα.

Το εσωτερικό προέρχεται από το e-tron, περιλαμβάνοντας ψηφιακές οθόνες και προαιρετικούς εικονικούς καθρέπτες. Τα στάνταρ ελαστικά 255/55 R19 ξεχωρίζουν για την πολύ χαμηλή αντίσταση κύλισής τους. Προαιρετικά διατίθενται ζάντες έως 22 ίντσες.

Το Audi e-tron Sportback 55 quattro θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στις Βρυξέλλες, με το λανσάρισμα στην Ευρώπη να προγραμματίζεται για την άνοιξη του 2020.

Αργότερα, θα υπάρξει και μία μικρότερη έκδοση με ισχύ 230 kW και ροπή 540 Nm. Ονομάζεται -tron Sportback 50 quattro και φέρει μπαταρία 71 kWh που χαρίζει αυτονομία 347 χιλιομέτρων.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης