Το πρώτο εξάμηνο του 2021, η Volkswagen λόγω της έντονης ζήτησης του νέου ID.3 όσο και των άλλων μοντέλων, κατάφερε να γίνει η κορυφαία μάρκα στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για παράδειγμα τον Αύγουστο, το ID.3 ήταν το best-seller ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πολλές σημαντικές αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιρλανδίας, της Αυστρίας και της Ελβετίας. Tον ίδιο μήνα το ID.3 ήταν στην κορυφή των πωλήσεων στη Δυτική Ευρώπη.

Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο στην αγορά το νέο ID.3,  αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της Volkswagen φέρνοντας πολλούς νέους πελάτες . Από τις 150.000 παραγγελίες που έχει δεχθεί η Volkswagen τον τελευταίο χρόνο για το συγκεκριμένο μοντέλο σχεδόν οι μισές είναι από πελάτες οι οποίοι δεν είχαν καμία σχέση με την μάρκα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την έρευνα που έκανε πρόσφατα η  Volkswagen ανάμεσα στους πελάτες του ID.3 στη Γερμανία, φαίνεται ότι:
To 60% το επέλεξε για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις του μοντέλου 
Το 51% το επέλεξε για τις καινοτόμους τεχνολογίες και 
Το 80% των Γερμανών πολιτών, δήλωσε ότι θα το αγόραζε για βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

Από την έρευνα βγήκε ακόμη ότι  70% των χρηστών για τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων  χρησιμοποιούν αποκλειστικά πράσινη ενέργεια, είτε από εγκαταστάσεις που διαθέτουν οι ίδιοι (π.χ φωτοβολταϊκά), είτε από προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας. 

Δεδομένου του γεγονότος ότι η παραγωγή ID.3 στη Δρέσδη και το Zwickau είναι επίσης ουδέτερη ως προς τον άνθρακα, η Volkswagen έχει φτάσει πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου για καθαρή κινητικότητα, ουδέτερη περιβαλλοντικά ως προς τον άνθρακα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλουν στην απόδειξη της επιτυχίας της στρατηγικής τους, “Way to Zero” της Volkswagen.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης