Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η BMW διαθέτει μία πραγματικά τεράστια γκάμα, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα που ταιριάζουν σε διαφορετικές ανάγκες – είτε πρόκειται για σπορ αυτοκίνητα, οικογενειακά SUV ή πολυτελή σεντάν. Με συνεχείς αναβαθμίσεις υλικού και λογισμικού, η αυτοκινητοβιομηχανία διατηρεί πάντα τη γκάμα της φρέσκια, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι υπάρχει πάντα μια νέα BMW για κάθε ανάγκη. Αλλά αποδεικνύεται ότι η BMW ζητάει από το κόσμο να σκεφτεί και δεύτερη φορά εάν θέλει πραγματικά να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Monika Dernai, επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της BMW, μίλησε πρόσφατα στο Λονδίνο για το πώς η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις της. Η ιδέα της Dernai είναι να διατηρούνται αναβαθμισμένα τα οχήματα που υπάρχουν αυτήν τη στιγμή, τοποθετώντας αναβαθμίσεις και κάνοντας τον ιδιοκτήτη να νιώθει πως οδηγάει νέο αυτοκίνητο. 

«Πρέπει πραγματικά να σκεφτούμε να παρατείνουμε τη διάρκεια ζωής των αυτοκινήτων. Πρέπει να σχεδιάσουμε αυτοκίνητα έτσι ώστε το κάθισμα να μπορεί να αφαιρεθεί και να τοποθετηθεί ένα νέο – τότε είναι ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που μοιάζει με νέο».

Τα λόγια της Dernai πιθανότατα θα αντιμετωπίσουν κριτική από ορισμένους ειδικούς του κλάδου, αλλά είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που ακούσαμε τι είχε να πει στο Λονδίνο. Η αναβάθμιση παλαιότερων οχημάτων είναι κάτι που αγαπά η αυτοκινητοβιομηχανία και υπάρχει μια μεγάλη αγορά για μεταχειρισμένα ή ολοκαίνουργια ανταλλακτικά για παλαιότερα οχήματα. 
 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης