Η βαυαρική φίρμα παρουσίασε επίσημα την έκδοση παραγωγής της X5 eDrive 40e, ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά SUV, με εντυπωσιακά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι το πρώτο υβριδικό plug-in που δεν ανήκει στη σειρά i, συνδυάζοντας ένα τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύ φτάνει τους 313 ίππους και τα 450 Nm ροπής, φέρει αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης xDrive.

Οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές, με τα 0-100 να έρχονται σε 6,8 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 31 χιλιόμετρα και ταχύτητα έως 120 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 9 kWh, είναι τοποθετημένη κάτω από το χώρο αποσκευών, φορτίζει σε 3 ώρες και 50 λεπτά με συμβατική πρίζα και σε 2 ώρες και 45 λεπτά όταν χρησιμοποιηθεί το BMW i Wallbox.

Διαθέτει τρεις λειτουργίες κίνησης (Auto, Save και Max), με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να κυμαίνεται μεταξύ 3,3 και 3,4 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα και τις εκπομπές ρύπων να είναι μόλις 77-78 γρ./χλμ. Οι τιμές είναι αντίστοιχες ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης, παρότι μιλάμε για ένα μεγάλο πολυτελές SUV.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης