Όπως είχε υποσχεθεί την περασμένη εβδομάδα, η γαλλική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα το νέο πρωτότυπο μοντέλο της, με την παγκόσμια πρεμιέρα να έχει προγραμματιστεί για την έκθεση της Σαγκάης στα τέλη Απριλίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Aircross υιοθετεί το τολμηρό και ιδιόμορφο στιλ του C4 Cactus, έχοντας όμως μεγαλύτερες διαστάσεις (4.580 χλστ. μήκος, 2.100 χλστ. πλάτος και 1.800 χλστ. ύψος). Οι τεράστιες ζάντες 22 ιντσών, η μάσκα με τη διπλή γρίλια και τα διπλά φώτα LED, τα πλαστικά προστατευτικά, το παρμπρίζ με την έντονη κλίση και οι ράγες που δείχνουν σαν να αιωρούνται στην οροφή, προσδίδουν στο αμάξωμα πιο δυναμική και ελκυστική εικόνα.

Τα χαρακτηριστικά «Airbumps» του Cactus απουσιάζουν και τη θέση τους έχουν πάρει τα «Alloy Bumps». Είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου, συνδυάζοντας την αντοχή με το χαμηλό βάρος, προστατεύοντας το αμάξωμα από τις μικρο-επαφές. Η Citroen αναφέρει πως το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί με βάση τη βέλτιστη αεροδυναμική, έχοντας σαφώς πιο «περιπετειώδη» χαρακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πόρτες ανοίγουν με αντίθετη φορά, ενώ η καμπίνα έχει μινιμαλιστική προσέγγιση. Στο ταμπλό υπάρχουν δύο έγχρωμες οθόνες αφής 12 ιντσών τύπου tablet, προβάλλοντας στον οδηγό και τους επιβάτες όλες τις πληροφορίες. Μάλιστα, η μία οθόνη μπορεί να μετακινηθεί προς κάθε επιβάτη παρέχοντας πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι ή πρόσβαση σε υπηρεσίες πολυμέσων.

Κάθε κάθισμα έχει από ένα μικρόφωνο και ένα ηχείο «ενθαρρύνοντας το διάλογο μεταξύ των επιβατών». Τέλος οι τοποθετημένες στις πόρτες webcams μπορούν να αποθηκεύσουν φωτογραφίες από τη διαδρομή και να εμφανίζονται άμεσα στις εσωτερικές οθόνες.

Για την κίνηση φροντίζει ένα plug-in υβριδικό σύστημα που συνδυάζει κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό μοτέρ. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 313 ίππους, έχει αυτονομία μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για 50 χιλιόμετρα, η μέση κατανάλωση είναι μόλις 1,7 λίτρο ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 39 γρ./χλμ.

Το πότε θα το δούμε στην παραγωγή δεν τον γνωρίζουμε, με την Citroen να κάνει λόγο για «διεθνείς φιλοδοξίες», εννοώντας ότι θα πωλείται σε όλες τις αγορές του κόσμου.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης