Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ήδη ξεκινήσει να κάνουν την εμφάνισή τους στους δρόμους ακόμα και στην Ελλάδα (ήρθε το Opel Ampera), όπου το φορολογικό κλίμα είναι το… χειρότερο που υπάρχει. Ωστόσο, η απήχηση που έχουν στο κοινό δεν είναι αυτή που θα ήθελαν οι άνθρωποι των εταιρειών αλλά και αυτή που είχαν αρχικά προβλέψει. Στις Η.Π.Α., για παράδειγμα, η πρόβλεψη για την πρώτη χρονιά πώλησης του ηλεκτρικού Chevrolet Volt ήταν 10.000 μονάδες, αλλά τελικά διατέθηκαν 7.671.
 
Αυτό δείχνει πως οι οδηγοί δεν έχουν ακόμα εξοικειωθεί με τη νέα τεχνολογία, την οποία εξελίσσουν πολλές μάρκες και ετοιμάζουν σύντομα τις προτάσεις τους. Σημαντικό ρόλο παίζει και η αυτονομία των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, που κυμαίνεται κάτω από τα 200 χιλιόμετρα, ενώ ο πλήρης χρόνος φόρτισης των 6-8 ωρών σίγουρα προβληματίζει τους νέους αγοραστές.

Να σημειώσουμε ότι το Volt (που είναι το ίδιο με το Opel Ampera) διαθέτει ηλεκτροκινητήρα που μπορεί να καλύψει 60 χιλιόμετρα αλλά και βενζινοκινητήρα με αυτονομία σχεδόν 500 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης