Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η τελευταία γενιά του Leon παρουσιάστηκε στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 2012 και λίγο αργότερα ξεκίνησε την εμπορική πορεία στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ισπανικό hatchback κέρδισε τις εντυπώσεις χάρη στον δυναμικό του σχεδιασμό, τη λειτουργικότητα και την εξαιρετική του οδική συμπεριφορά. Σύντομα, έγινε το πιο διαδεδομένο μοντέλο στην γκάμα της Seat, σπάζοντας την κυριαρχία του Ibiza.

Επτά χρόνια αργότερα και λίγο πριν από την έλευση του νέου Leon, η Seat γιόρτασε την παραγωγή του ενός εκατομμυρίου μονάδων της τρίτης γενιάς του οχήματος. Ο επικεφαλής της εταιρείας, Luca de Meo, ανέφερε ότι η συγκεκριμένη γενιά του Leon αποτελεί τον πραγματικό πυλώνα της μάρκας, το πιο αναγνωρισμένο μοντέλο στις πέντε ηπείρους και αυτό που συνέβαλε περισσότερο στον μετασχηματισμό της φίρμας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι ένα αυθεντικό προϊόν της Ισπανίας, καθώς σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και συνεχίζει να παράγεται στο εργοστάσιο του Martorell, στη Βαρκελώνη.

Δημιούργησε 1.600 θέσεις εργασίας στις εγκαταστάσεις και περισσότερες από 6.000 στη βοηθητική βιομηχανία.

Η σημερινή γενιά αντιπροσωπεύει το 45% όλων των πωλήσεων Leon τα τελευταία 20 χρόνια.

Συνολικά, η Seat έχει παραδώσει σε πελάτες σε όλο τον κόσμο 2.210.712 μονάδες του μοντέλου: 534.797 της πρώτης γενιάς, 675.915 της δεύτερης και 1.000.000 της τρίτης.

Το Leon πωλείται και στις πέντε ηπείρους, από την Ισπανία έως το Μεξικό, το Μαρόκο, τη Σιγκαπούρη και τη Νέα Ζηλανδία. Οι μεγαλύτερες αγορές παραμένουν οι Γερμανία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ εξαιρετικά καλά τα πηγαίνει και στην Τουρκία.

 

Δείτε εδώ τις εκδόσεις του Leon στην Ελλάδα

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης