Οι αυτοκινητόδρομοι της Γερμανίας είναι γνωστοί σε όλο τον κόσμο για την ποιότητά τους, τη δυνατότητα ανάπτυξης ταχύτητας αφού δεν υπάρχουν όρια σε πολλά τμήματα και την ελεύθερη διέλευση των οχημάτων.

Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη, οι περίφημες Autobahnen, δεν διαθέτουν σταθμούς διοδίων. Από τον φθινόπωρο και πιο συγκεκριμένα από τις 24 Σεπτεμβρίου, αμέσως μετά τις γερμανικές εκλογές, θα τοποθετηθούν και εκεί διόδια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με το Reuters, η γερμανική Bundestag ενέκρινε το οδικό σύστημα χρέωσης που είχε ψηφίσει το υπουργικό συμβούλιο, με το κόστος των διοδίων να είναι ανάλογο με την περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί κάθε επιβατικό αυτοκίνητο.

Να σημειώσουμε πως, οι οδηγοί φορτηγών που κινούνται στη χώρα πληρώνουν για τη χρήση των αυτοκινητόδρομων, ανάλογα με τους ρύπους που εκπέμπουν τα οχήματά τους.

Όπως ανέφερε ο υπουργός μεταφορών της Γερμανίας, η απόφαση ελήφθη προκειμένου να καλυφθεί το υψηλό κόστος της συντήρησης του οδικού δικτύου. Υπολογίζεται ότι τα έσοδα θα αγγίζουν ετησίως τα 500 εκατομμύρια, με το κόστος ανά όχημα να ανέρχεται στα 130 ευρώ. Βέβαια, η επιβάρυνση αφορά κυρίως τους ξένους που επισκέπτονται τη χώρα και τους αυτοκινητόδρομους. Οι ντόπιοι οδηγοί θα πληρώνουν μεν διόδια, αλλά θα λαμβάνουν φορολογικές ελαφρύνσεις. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης