Οι φόροι που έχουν τα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα είναι υπέρογκοι και αυτό αποτυπώνεται στις τελικές τους τιμές. Ιδίως σε αυτά που είναι εφοδιασμένα με μεγάλους κινητήρες οι τιμές τους… ξεφεύγουν πάρα πολύ με αποτέλεσμα να είναι ακόμα και διπλάσιες από άλλες χώρες της Ευρώπης. 

Ένα ακόμα παράδειγμα είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως είναι το Nissan Leaf. Το συγκεκριμένο, αν και πωλείται σε πάρα πολλές χώρες του κόσμου ακόμα δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα, ούτε καν ως εκθεσιακό, διότι οι φόροι το καθιστούν απαγορευτικό σαν αγορά. Το συγκεκριμένο εάν ερχόταν σήμερα στην Ελλάδα θα έφτανε τα 45.000 ευρώ όταν σε άλλες χώρες διατίθεται σε τιμές 25.000-27.000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειώσουμε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν μολύνουν καθόλου το περιβάλλον, δεν θα είχαν τέλη κυκλοφορίας ενώ το κόστος χρήσης (βενζίνη vs ρεύμα) του αν το συγκρίναμε με αντίστοιχα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα θα ήταν στο 1/5 της τιμής. Σε κάθε περίπτωση τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να έρθουν στην Ελλάδα θα πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα Όπως μας είπε χαρακτηριστικά στέλεχος εταιρείας κάτι τέτοιο θα γινόταν, εάν υπήρχαν οι κατάλληλες προϋποθέσεις όπως, συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική για ηλεκτρικά οχήματα, μία καλή επιδότηση και φυσικά υποδομές για την φόρτιση τους.

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης