Η γερμανική εταιρεία έκανε πράξη την υπόσχεσή της και δημιούργησε την έκδοση υψηλών επιδόσεων του XL1, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα της Ducati Panigale!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το υβριδικό plug-in μοντέλο της VW μετατράπηκε σε ένα sport coupe αυτοκίνητο, έχοντας στο πίσω μέρος του αμαξώματος το μηχανικό σύνολο μιας μοτοσικλέτας και πιο συγκεκριμένα τον V2 1.200 κ.εκ. της 1199 Panigale.

Ο κινητήρας αποδίδει 200 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. και 134 Nm ροπής στις 9.000 σ.α.λ., με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 5,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 270 χλμ./ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το XL Sport φέρει το ίδιο ανθρακονημάτινο πλαίσιο του υβριδικού XL1, αλλά είναι πιο φαρδύ και το ύψος του αμαξώματος περιορίζεται στο 1,15 μέτρο. Το βάρος είναι μόλις 890 κιλά,  με τις ζάντες 18 ιντσών να έχουν κατασκευαστεί από μαγνήσιο και ακριβώς πίσω τους να έχουν τοποθετηθεί κεραμικά δισκόφρενα.

Το εσωτερικό ακολουθεί το ίδιο σπορ μοτίβο, με τα ψηφιακά όργανα, τη μικρή κεντρική κονσόλα, τις κόκκινες ραφές των επενδύσεων, τα μπάκετ καθίσματα και το carbon να κάνουν τη διαφορά.

Η VW θα το περάσει στην παραγωγή σε περιορισμένο αριθμό μονάδων, αφού πρώτα δει τις αντιδράσεις του κοινού στην έκθεση του Παρισιού, όπου και έκανε πρεμιέρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης