Του Λουκά Παπαλάμπρου

Εμπνευσμένη σχεδίαση, περιπετειώδη χαρακτηριστικά, υπερυψωμένο αμάξωμα, έντονα χρώματα, πρωτοποριακό cockpit κατασκευασμένο για τη next generation και πλούσια γκάμα μηχανικών συνόλων. Το νέο compact SUV της γαλλικής φίρμας έρχεται για να αλλάξει τα δεδομένα στην κατηγορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιτυχημένη συνταγή

Η Peugeot έχει βαλθεί να κατακτήσει την κορυφή και κάνει ό,τι χρειάζεται για να το πετύχει. Τα αυτοκίνητα που έχει στη φαρέτρα της είναι το ένα πιο ενδιαφέρον από το άλλο. Τα νέα μοντέλα εντυπωσιάζουν με το στυλ και τις προηγμένες τεχνολογίες, γεγονός που αποδεικνύεται από τις πωλήσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο 2008 ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία της εταιρείας για μία μοναδική εμπειρία οδήγησης.

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, η νέα είναι ριζικά αναβαθμισμένη σε όλους τους τομείς.

Αυτό το 2008 δεν θυμίζει σε τίποτα το προηγούμενο. Περισσότερο μοιάζει στο 3008, εκφράζοντας το νεανικό και το φρέσκο.

Βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, την ίδια δηλαδή με το νέο 208, δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης τόσο συμβατικών κινητήρων όσο και ηλεκτρικών συνόλων. Οι διαστάσεις του οχήματος είναι ελαφρώς αυξημένες, με το μήκος να αγγίζει τα 4,3 μέτρα και το μεταξόνιο να φθάνει τα 2,6 μ.

Ψηφιακός κόσμος

Στην καμπίνα, το βελτιωμένο i-Cockpit 3D με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγαλύτερη οθόνη στην κεντρική κονσόλα κλέβει την παράσταση. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται με την αφή, κάτω από την οθόνη υπάρχουν οι γνωστοί διακόπτες αεροπορικού τύπου και στη μέση το τούνελ που διαχωρίζει το κάθισμα του οδηγού από του συνοδηγού.

Το σαλόνι του 2008 βρίσκεται ένα σκαλί πάνω από αυτό που συναντάμε σε αυτήν την κατηγορία.

Οι Γάλλοι έχουν δημιουργήσει έναν εκπληκτικό εσωτερικό χώρο, ικανό να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους, καθώς ο όγκος του πορτμπαγκάζ ξεπερνά τα 430 λίτρα.

Ο εξοπλισμός ασφαλείας και άνεσης είναι πλήρης, με τη Peugeot να ενσωματώνει όλες τις τεχνολογίες υποβοήθησης του οδηγού και να δίνει έμφαση στις δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό

Κάτω από το καπό του 2008 έχει τοποθετηθεί ο πολυβραβευμένος βενζινοκινητήρας 1.2 Puretech απόδοσης 100, 130 και 150 ίππων, καθώς και ο 1.5 BlueHDI με τους 100 και τους 130 ίππους. Ανάλογα με την έκδοση, τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο 8άρι, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του τρεις λειτουργίες (Eco, Normal, Sport).

Φυσικά, τη διαφορά κάνει η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση e-2008. Φέρει το ίδιο σύνολο με το e-208 αποδίδοντας 136 ίππους και χαρίζοντας αυτονομία 310 χιλιομέτρων με μία φόρτιση.

Πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο

Το καινούργιο 2008 θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, με την παραγωγή να γίνεται στο εργοστάσιο του Vigo. Το λανσάρισμα στην αγορά αναμένεται στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2020. 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης