Τη δεύτερη γενιά του supercar της γκάμας της, το οποίο θα κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στην έκθεση της Γενεύης, την επόμενη εβδομάδα, παρουσίασε η γερμανική εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο R8 φέρει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του (1.454 κιλά), διαθέτοντας πιο επιθετική σχεδίαση και προηγμένες τεχνολογίες. Στο εμπρός τμήμα, ξεχωρίζει η κυψελοειδή μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τα Matrix φώτα LED. Οι πλαϊνοί αεραγωγοί είναι από carbon, τα ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω με ζάντες 19 ιντσών. Φυσικά, δεν λείπει η πίσω πτέρυγα, ο διαχύτης και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Το εσωτερικό είναι εντυπωσιακό, με το τριάκτινο σπορ τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με το ενσωματωμένο σύστημα πολυμέσων MMI, το Head-Up Display, τον ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη, τα carbon διακοσμητικά, τον κεντρικό αεραγωγό και τα τρία κουμπιά στην κονσόλα, να αναδεικνύουν το σπορ χαρακτήρα και την κομψότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τροφοδοτείται από τον V10 5.2 λίτρων κινητήρα στη βασική έκδοση, αποδίδοντας 540 ίππους και 540 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και σύστημα start/stop, με την κίνηση να περνά σε όλους τους τροχούς. Επιταχύνει στα 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Στην έκδοση V10 Plus το μοτέρ αποδίδει 610 ίππους και 560 Nm ροπής, τα 0-100 έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα και η τελική φτάνει τα 330 χλμ./ώρα. Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν roll bars από CFRP, carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου. Στην ελβετική έκθεση θα δούμε και την υβριδική plug-in έκδοση R8 e-tron με τους 462 ίππους και τα 920 Nm ροπής.

Για όσους ενδιαφέρονται, οι πωλήσεις του νέου R8 αναμένεται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι, με τη βασική έκδοση V10 να κοστίζει στην Γερμανία 165.000 ευρώ και την V10 Plus 187.400 ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης