Η νέα γενιά του TT είναι γεγονός, με την Audi να αποκαλύπτει το πολύ-αναμενόμενο μοντέλο στην έκθεση της Γενεύης, η οποία άνοιξε σήμερα τις πύλες της (Τρίτη 4 Μαρτίου), για τους δημοσιογράφους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο γερμανικό coupe, έχει πιο δυναμικό σχεδιασμό και είναι ελαφρύτερο κατά 50 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το μήκος είναι στα 4.18 μέτρα, το πλάτος στο 1.83μ. και το ύψος στο 1.35μ. Διακρίνεται για τα matrix LED φωτιστικά σώματα μπροστά, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα, το διαχύτη και την τάπα του ρεζερβουάρ με την ασημί απόχρωση.

Το εσωτερικό είναι hi-tech, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη TFT 12.3 ιντσών, να κυριαρχούν. Η διάταξη των θέσεων είναι 2+2, με το ταμπλό να διαθέτει πέντε στρόγγυλους αεραγωγούς που έχουν ενσωματωμένο το σύστημα κλιματισμού. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 305 λίτρα, 13 λτ. περισσότερα από την δεύτερη γενιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο 2.0 TFSI κινητήρας, απόδοσης 230 ίππων και 370 Nm ροπής, με την κίνηση να περνά στους τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων ή προαιρετικά με S tronic διπλού συμπλέκτη. Επίσης, προσφέρεται και με τον 2.0 TDI (δεν ανακοινώθηκαν χαρακτηριστικά), ενώ η έκδοση TTS – με τον ίδιο βενζινοκινητήρα – αποδίδει 310 ίππους και 380 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,7 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Επίσης, έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω πτέρυγα, που ενεργοποιείται πάνω από τα 120 χλμ./ώρα., βελτιώνοντας την κάθετη αεροδυναμική δύναμη.

Το νέο TT προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με το πακέτο S-Line, περιλαμβάνοντας μεγαλύτερη μάσκα, ανασχεδιασμένα μαρσπιέ, διαχύτη, ζάντες 18 ιντσών και πιο σκληρή ανάρτηση, με το ύψος του αμαξώματος να είναι χαμηλωμένο κατά 10 χλστ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης