Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Αγαπάμε τα παλιά και κλασικά αυτοκίνητα. Αλλά αν πρέπει να αναφέρουμε μόνο έναν τομέα στον οποίο όλα τα νεότερα αυτοκίνητα είναι καλύτερα, αυτός είναι η ασφάλεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης που είναι διαθέσιμα επί του παρόντος στην αυτοκινητοβιομηχανία – εκτός από τις ισχυρότερες κατασκευές αμαξώματος, τα καλύτερα φρένα και τις έξυπνες ζώνες απορρόφησης  – τα σύγχρονα οχήματα είναι σημαντικά ασφαλέστερα από τα μοντέλα της δεκαετίας του 1980, του 1990 και του 2000, έχοντας μία τεράστια λίστα από έξυπνα συστήματα αποφυγής ατυχημάτων.

Η Consumer Reports ανησυχεί για το επίπεδο σύγχυσης που προκαλούν αυτά τα νέα συστήματα ασφαλείας σε πολλούς οδηγούς και έχει μια νέα μελέτη που δείχνει ότι οι οδηγοί συχνά δεν είναι εξοικειωμένοι με το πώς και πότε λειτουργούν τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας στα αυτοκίνητά τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε πολλές περιπτώσεις, αυτή η σύγχυση μπορεί να οδηγήσει τους οδηγούς να απενεργοποιήσουν εντελώς ορισμένες τεχνολογίες και βασικά να χάσουν ορισμένες από τις βασικές λειτουργίες των οχημάτων τους. Ο οργανισμός δημοσίευσε επίσης λεπτομερείς οδηγίες που προτείνουν τρόπους για να διευκολύνουν τη χρήση αυτών των συστημάτων ασφαλείας από τους ιδιοκτήτες.

«Τα τιμόνια έχουν γεμίσει με αγνώριστα σύμβολα για τη λειτουργία των χαρακτηριστικών ADAS [προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού], τα οποία οι οδηγοί πρέπει να ξεχωρίζουν και να κατανοούν με κάποιο τρόπο ενώ είναι ήδη στο δρόμο», εξηγεί ο Jake Fisher, ανώτερος διευθυντής δοκιμών αυτοκινήτων της Consumer Reports. . «Αλλά αν απενεργοποιήσουν τα συστήματα, αυτό ακυρώνει εντελώς τον σκοπό τους – και τότε κανείς στο δρόμο δεν ωφελείται από αυτά».

Η έρευνα της Consumer Reports βασίζεται σε απαντήσεις από περισσότερους από 35.000 ιδιοκτήτες οχημάτων και σε δεδομένα που συλλέχθηκαν από την έρευνα ADAS στο διάστημα 2021 – 2022.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης