Τον Ιανουάριο του 2009 κυκλοφόρησε στην Ευρώπη το IQ, ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, το οποίο στόχευε κατευθείαν στο Smart. Η Toyota είχε ιδιαίτερα υψηλές φιλοδοξίες, αλλά οι πωλήσεις δεν ήταν οι αναμενόμενες.


To IQ αποχαιρετά την αγορά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική φίρμα, βλέποντας ότι η ανταπόκριση των καταναλωτών δεν ήταν ανάλογη των προσδοκιών, σκέφτεται να διακόψει την παραγωγή του μοντέλου, ρίχνοντας όλο το βάρος στη νέα γενιά του Aygo.


Το νέο Aygo θα καλύψει το κενό

Σύμφωνα με πρόσφατες πληροφορίες, στα τέλη του έτους θα δοθούν και επίσημα οι τίτλοι τέλους για το IQ. To Aygo είναι αυτό που θα αναπληρώσει το κενό, καθώς έχει πλέον όλες τις προδιαγραφές όχι μόνο να συνεχίσει την επιτυχημένη εμπορική πορεία της πρώτης γενιάς, αλλά να κερδίσει ακόμα περισσότερους πελάτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης