Χαμηλωμένο, μυώδες, με σύστημα τετρακίνησης, 300 ίππους, 0-100 σε 5,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Το νέο Golf R επαναπροσδιορίζει τον όρο «hot hatch» και υπόσχεται υψηλές οδηγικές απολαύσεις.

Η κορυφαία έκδοση του δημοφιλούς γερμανικού μοντέλου διαφέρει από το «μικρότερο» GTI, έχοντας πιο δυναμική και επιθετική εμφάνιση. Φέρει νέους προφυλακτήρες, φώτα bi-xenon, ζάντες 18 ιντσών και προαιρετικά 19΄΄, μεγαλύτερα αεριζόμενα φρένα, διαχύτη πίσω, τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 5 χλστ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, τα μπάκετ καθίσματα είναι επενδυμένα με ύφασμα στο κέντρο και Alcantara στα πλαϊνά, ενώ τα όργανα είναι ειδικής σχεδίασης. Η ανάρτηση έχει διαφορετική ρύθμιση, όπως και το σύστημα διεύθυνσης με τον κύκλο στροφής από 2,75 που είναι στο GTI να πέφτει σε 2,1.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο γνωστός δίλιτρος κινητήρας του Golf GTI, ο οποίος χάρη στη καινούρια κυλινδροκεφαλή, τις βαλβίδες εξαγωγής, τα ελατήρια βαλβίδων, τα επανασχεδιασμένα πιστόνια και το turbo, αποδίδει 300 ίππους και 380 Nm ροπής. Παρά την αύξηση τις ισχύς, οι μηχανικοί της VW μείωσαν την κατανάλωση καυσίμου (6,9-7,1 λτ./100 χλμ.) και τις εκπομπές ρύπων (159 γρ./χλμ.).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο Golf R εξοπλίζεται με το σύστημα τετρακίνησης 4Motion και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο DSG. Όσο για το λανσάρισμα του, αναμένεται τους πρώτους μήνες του 2014 με τις τιμές στη Γερμανία να ξεκινούν από 38.325 ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης