Πρόσφατα, οι Toyota και PSA/Peugeot-Citroen, παρουσίασαν τα ανανεωμένα μικρά μοντέλα τους, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν στο κέντρο δοκιμών του ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP για τα απαραίτητα crash test. 

Εκεί όμως, τους περίμενε μια μεγάλη έκπληξη, καθώς και τα τρία έλαβαν χαμηλότερη βαθμολογία ακόμα και από την πρώτη γενιά του 2005. Τα Aygo, C1 και 107 βαθμολογήθηκαν με τρία αστέρια από τον οργανισμό, στις δοκιμές πρόσκρουσης. Αιτία, ήταν η απουσία των πλευρικών αερόσακων κεφαλιού και το σύστημα ευστάθειας (ESP) από τον βασικό εξοπλισμό τους.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο EuroNCAP έβγαλε σχετική ανακοίνωση για τα αποτελέσματα, λέγοντας ότι τα τρία μοντέλα στις ανανεωμένες εκδόσεις, απέτυχαν στις αναβαθμίσεις στον τομέα ασφάλειας και φυσικά υπολείπονται των άλλων αυτοκινήτων στην κατηγορία.

Οι εταιρείες απάντησαν άμεσα, καθώς για κανένα λόγο δεν θα ήθελαν τα αυτοκίνητα τους να έχουν μειωμένη απόδοση σε ένα τόσο σημαντικό τομέα, όπως αυτό της ασφάλειας. Έτσι, ανακοίνωσαν με τη σειρά τους, ότι από τον Ιούλιο του 2013 θα εγκαταστήσουν στον εξοπλισμό των αυτοκίνητων τους συγκεκριμένους αερόσακους και το ESP.

Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι στις δοκιμές τα τρία μοντέλα τα πήγαν άσχημα. Για παράδειγμα, στην κατηγορία περιφερειακών συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας έλαβαν 71%, στην προστασία παιδιών 73%, ενήλικων επιβατών 68% και πεζών 53%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης