Η κρίση έχει χτυπήσει την πόρτα της Ελλάδας τα τελευταία δύο χρόνια, με αποτέλεσμα η αγορά του αυτοκινήτου να έχει πάθει στην κυριολεξία καθίζηση. Ωστόσο, υπάρχουν μάρκες που… αντιστέκονται και παρουσιάζουν θετικό πρόσημο, όπως είναι για παράδειγμα η Volvo.

Συγκεκριμένα, το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η σουηδική μάρκα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η Volvo παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις πρώτες είκοσι μάρκες της ελληνικής αγοράς. Σημαντική είναι επίσης και η αύξηση του μεριδίου αγοράς της μάρκας, που άγγιξε το 2,7%. Πιο αναλυτικά, το πρώτο τρίμηνο του 2012, σε μία αγορά 17.179 αυτοκινήτων, τα 459 από αυτά ήταν Volvo. Τα νούμερα για το ίδιο διάστημα του 2011 ήταν 25.267 και 361 αντίστοιχα (μερίδιο Volvo 1,4%). Τα στοιχεία αυτά αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τη σουηδική μάρκα, αν συνυπολογιστεί το ότι η Volvo προέρχεται από μία ήδη πολύ πετυχημένη χρονιά, το 2011, κατά την οποία σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι τα 7 στα 10 μοντέλα της μάρκας που πωλήθηκαν το διάστημα Ιανουάριος-Μάρτιος του 2012 ήταν diesel, ενώ 1 στα 3 αντιπροσώπευε εταιρική πώληση. Την πρώτη θέση στις πωλήσεις της Volvo κατέχουν τα μοντέλα S60 και V60, με τιμή εκκίνησης -στην πολύ πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Optimum – τα 23.900 ευρώ και 25.400 ευρώ αντίστοιχα (τιμές τόσο με όσο και χωρίς απόσυρση).

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης