Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η αλήθεια είναι πως με 30.000 ευρώ, μπορείς να αγοράσεις εντυπωσιακά SUV με πολύ γκάζι, ανέσεις και φυσικά τεχνολογίες που κάνουν την οδήγηση πιο ευχάριστη από ποτέ. Όλα αυτά όμως δεν λένε τίποτα σε έναν γνήσιο petrolhead που θέλει ένα αυτοκίνητο 30ετίας το οποίο διατηρεί στο 100% τον αμιγώς οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για ένα Honda CRX Si του 1990 το οποίο ήταν σχετικά επιτυχημένο κατά τη διάρκεια της εποχής του, φτάνοντας στο αποκορύφωμά του το 1986 με πάνω από 66.000 ετήσιες πωλήσεις. 
Το σπορ αυτοκίνητο μπορεί να βρεθεί ως μεταχειρισμένο σε αρκετά χαμηλή τιμή γύρω στα 5.000 ευρώ, όμως το συγκεκριμένο που βλέπετε στις φωτογραφίες, πωλήθηκε σε δημοπρασία 38.000 ευρώ. 

Παρά το γεγονός πως το οδόμετρο του αναγράφει 10.500χλμ. με μερικές γρατζουνιές να κάνουν την εμφάνιση τους στα πλαϊνά του αυτοκινήτου και στον προφυλακτήρα, πιθανότατα η τιμή που «έπιασε» να είναι ρεκόρ για αυτό το μοντέλο. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός πως συνοδεύεται από εγγύηση πως δεν έχει τρακάρει ποτέ και βιβλίο service από την αντιπροσωπεία. 

Ανάμεσα στις εργασίες που έχουν γίνει στο μοντέλο, είναι ο ιμάντας χρονισμού, η αντλία νερού, ο εντατήρας, ο θερμοστάτης, τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου και τα μπουζοκαλώδια. Τα γνήσια ανταλλακτικά συμπεριλήφθηκαν στην πώληση ενώ είχε αλλάξει ήδη δύο ιδιοκτήτες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο αγοραστής γνωρίζει πως αυτό το ποσό δεν είναι και το πιο φυσιολογικό για ένα τέτοιο αμάξι 30ετίας και έσπευσε να δικαιολογηθεί δηλώνοντας «Ξέρω ότι δεν βγάζει και πολύ νόημα αυτή η κίνηση μου, αλλά η καρδιά μου πήρε την απόφαση και όχι η λογική».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης