Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Abarth άρχισε να δοκιμάζει την τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου για να κατανοήσει καλύτερα τα συναισθήματα που βιώνουν οι οδηγοί και οι επιβάτες μέσα στα αυτοκίνητά της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρία συνεργάστηκε με το Πανεπιστήμιο Loughborough, στέλνοντας τους συμμετέχοντες με Abarth F595, 595 Esseesse και 595 Competizione στο Mallory Park, για να οδηγήσουν και να καθίσουν συνοδηγοί. Χρησιμοποιήθηκε προηγμένη τεχνολογία αναγνώρισης προσώπου μαζί με αισθητήρες καρδιακού ρυθμού, ηλεκτροκαρδιογράφημα και φωτοπληθυσμογραφία. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν αναλύθηκαν και αποκάλυψαν ότι το πιο έντονο συναίσθημα κατά τη διάρκεια ενός γύρου στην πίστα ήταν η ευτυχία πίσω από το τιμόνι (31,8%) ως οδηγός και ως επιβάτης (35,4%).

«Ο αλγόριθμος που χρησιμοποιήσαμε μας επέτρεψε να ανιχνεύσουμε με ακρίβεια μια σειρά συναισθημάτων που βιώθηκαν όταν οδηγός και συνοδηγός μπήκαν σε ένα Abarth», δήλωσε ο Dr. Dale Esliger από το Πανεπιστήμιο Loughborough. «Η έρευνα σε αυτόν τον τομέα είναι περιορισμένη, ωστόσο, υποπτεύομαι ότι θα είναι ένας τομέας εντός της αυτοκινητοβιομηχανίας που θα συνεχίσει να διερευνάται, καθώς οι κατασκευαστές προσπαθούν να βελτιώσουν τις οδηγικές εμπειρίες των αυτοκινήτων τους».

Στη περίπτωση που οι συμμετέχοντες έκατσαν ως συνεπιβάτες με έναν επαγγελματία οδηγό να βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, η εταιρία ανακοινώνει πως βίωσαν συναίσθημα φόβου και σοκ σε ποσοστό 11.9%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Πάντα γνωρίζαμε τα επίπεδα χαράς που προσφέρουν τα αυτοκίνητά μας στον οδηγό και τους επιβάτες, αλλά τώρα έχουμε επίσημα δεδομένα από ένα από τα κορυφαία πανεπιστήμια στον κόσμο για να το υποστηρίξουμε», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Fiat και της Abarth στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γκρεγκ Τέιλορ. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης