Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η εντυπωσιακή Bugatti Centodieci θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 10 φορές. Το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποίησε η εταιρία για την παρουσίαση ήταν σε λευκό χρώμα, ενώ το δεύτερο που παραδόθηκε σε πελάτη, στο γνωστό μπλε της μάρκας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σήμερα η Bugatti έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες από τη νέα Centodieci σε ασημί χρώμα, δίπλα στην θρυλική EB110 Super Sport του 1992.

Παρά το γεγονός πως η εμφάνιση του μοντέλου αποτελεί φόρο τιμής στην EB110 της δεκαετίας του 1990, το μηχανικό σύνολο είναι αυτούσιο από την Chiron με απόδοση 1.600 ίππων και φυσικά τετρακίνηση. Ο 8λιτρος κινητήρας και η σοκαριστική ιπποδύναμη επιτρέπουν στο σύνολο να επιταχύνει 0-100 σε μόλις 2,4 δευτ. 0-200 σε 6,1 δευτ. και έχοντας ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τελική ταχύτητα στα 380 χλμ./ώρα.

Βέβαια, όταν πληρώνεις κάτι παραπάνω από 8 εκατομμύρια ευρώ, η αλήθεια είναι πως απαιτείς όλα να είναι άψογα. Η Bugatti λοιπόν πριν αποφασίσει να βάλει στην παραγωγή τη νέα Centodieci, την «ταλαιπώρησε» όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο, ολοκληρώνοντας ένα πρόγραμμα εξαντλητικών δοκιμών 50.000 χλμ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πέρασε τεστ σε θερμοκρασίες υπό το μηδέν αλλά και 40+, οδηγήθηκε στην πίστα, στην πόλη, σε επαρχιακό δρόμο και σε ειδικά τούνελ αεροδυναμικής. Οι μηχανικοί, αφού συνέλεξαν όλα τα στοιχεία από κάθε δοκιμασία, διόρθωσαν ό,τι χρειαζόταν και μετά έδωσαν το πράσινο φως για την παραγωγή του μοντέλου, ώστε να φτάσουμε στην ασημί εκδοχή.

«Η Centodieci οδηγείται σκόπιμα στα όριά του για να εγγυηθεί η αξιόπιστη συμπεριφορά στο υψηλότερο επίπεδο, ακόμη και σε ακραίες καταστάσεις», δήλωσε ο Carl Heilenkötter, τεχνικός διευθυντής της Bugatti. «Αυτή είναι η φιλοσοφία της μάρκας και γι’ αυτό καταβάλαμε τεράστια προσπάθεια σε όλες αυτές τις δοκιμές. Η Bugatti δεσμεύεται για τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας, αντοχής και ικανοποίησης των πελατών».
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης