Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Για έξι εβδομάδες και πιο συγκεκριμένα από τις 24 Ιουλίου έως τις 4 Σεπτεμβρίου, η βαυαρική φίρμα θα διακόψει την παραγωγή οχημάτων στο εργοστάσιό της στο Μόναχο, προκειμένου να προετοιμάσει το έδαφος για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η BMW, οι εγκαταστάσεις θα αναδιαμορφωθούν πλήρως, ώστε να γίνουν πιο αποδοτικές και ευέλικτες. Μετά το πέρας των εργασιών ανακαίνισης, η γραμμή παραγωγής στο Μόναχο θα μπορεί να υποδεχθεί τόσο την αμιγώς ηλεκτροκίνητη i4 όσο και μοντέλα με κινητήρες βενζίνης, diesel και υβριδικά σύνολα.

Η ένταξη της i4 στο υπάρχον σύστημα παραγωγής αποτελεί μία μεγάλη πρόκληση για το εργοστάσιο. Η μπαταρία υψηλής τάσης καθιστά τη φιλοσοφία αμαξώματος του ηλεκτρικού sedan διαφορετική από αυτή των μοντέλων που κατασκευάζονταν μέχρι πρότινος στη συγκεκριμένη μονάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρόλα αυτά, περίπου το 90% των υφιστάμενων συστημάτων παραγωγής που χρησιμοποιούνταν στο τμήμα αμαξωμάτων μπορεί να ενσωματωθεί και να επιστρατευθεί για τη μελλοντική παραγωγή της i4. Μόνο το 10% – και συγκεκριμένα ο εξοπλισμός που χρησιμοποιείται στην κατασκευή του πίσω τμήματος – δεν μπορεί να ενσωματωθεί, εξ αιτίας της μπαταρίας υψηλής τάσης, και απαιτείται εγκατάσταση νέων συστημάτων.

Επιπλέον, πρέπει να μετατραπεί και ο εξοπλισμός παραγωγής, ώστε οι Σειρές 3 Sedan και 3 Touring, η νέα M3 και φυσικά η i4 να μπορούν να παράγονται στην ίδια γραμμή.

Τα συστήματα θα επαναλειτουργήσουν στις 28 Αυγούστου και η πρώτη βάρδια θα πιάσει δουλειά μια εβδομάδα αργότερα. Όλο αυτό το διάστημα, θα πραγματοποιείται μόνο η παραγωγή κινητήρων, προκειμένου να διασφαλιστούν οι προμήθειες για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης