Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Για ένα όχημα που παρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2017, θα περίμενε κανείς ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ετοιμάζει την επόμενη γενιά. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει εδώ, καθώς η Porsche φρεσκάρει την Cayenne για το 2024, πράγμα που σημαίνει ότι το πολυτελές SUV τρίτης γενιάς θα παραμείνει για μερικά ακόμη χρόνια. Αυτό δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς η τρέχουσα έκδοση ήταν το προϊόν με τις περισσότερες πωλήσεις της εταιρείας πέρυσι με 95.604 μονάδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από το επιβεβαιωμένο ανοιξιάτικο ντεμπούτο της, η Cayenne του 2024 εμφανίζεται λερωμένη σε επίσημες φωτογραφίες και βίντεο. Βλέπουμε πρωτότυπα να δοκιμάζονται σε δύσκολες συνθήκες σε όλο τον κόσμο για να οριστικοποιήσουν «μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντων στην ιστορία της Porsche». Σημαντικές καινοτομίες περιλαμβάνουν ένα ημι-ενεργό πλαίσιο, προβολείς HD-Matrix LED και μια αερανάρτηση διπλού θαλάμου που διαθέτει έλεγχο επαναφοράς και συμπίεσης για τους αποσβεστήρες.

Τα πρωτότυπα έχουν «γράψει» συνολικά πάνω από τέσσερα εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών σε τέσσερις διαφορετικές ηπείρους. Μερικά από αυτά έγιναν στο ακραίο κρύο κοντά στον Αρκτικό Κύκλο, ενώ δοκιμές εκτός δρόμου διεξήχθησαν στην Ισπανία. Άλλες τοποθεσίες περιελάμβαναν τις Ηνωμένες Πολιτείες και τους αμμόλοφους του Μαρόκου.

Το βασικό μοντέλο με τον υπερτροφοδοτούμενο V6 3,0 λίτρων θα αποκτήσει 14 επιπλέον ίππους και 50 Nm ροπής για συνολικά 349 ίππους και 502 Nm ροπής. Όσο για το S, θα χάσει τον twin-turbo V6 2,9 λίτρων για να δημιουργήσει χώρο για έναν διπλότουρμπο V8 4,0 λίτρων. Μία αλλαγή που θα ανεβάσει την ιπποδύναμη κατά 34 άλογα, στα 468 και την ροπή στα 600 Nm. Κατά τα άλλα, η ναυαρχίδα Turbo GT θα παραμείνει η γρηγορότερη και θα κερδίσει 20 άλογα, αγγίζοντας τους 651 ίππους. Όσο για τα plug-in υβριδικά μοντέλα, όλα θα λάβουν μεγαλύτερη μπαταρία (από 17,9 έως 25,9 kWh) για αυξημένη αυτονομία. Το E-Hybrid θα έχει 463 άλογα και 650 Nm ροπής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εκτός όμως από τα μηχανικά μέρη, η ανανέωση θα φέρει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, καπό, φτερά και φώτα, μαζί με φρέσκα χρώματα και σχέδια τροχών. Στο εσωτερικό, η Cayenne 2024 διαθέτει ένα κυρτό ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6 ιντσών και μια οθόνη αφής 12,3 ιντσών που χρησιμοποιεί την πιο πρόσφατη τεχνολογία infotainment δανεισμένη από την 911 και την Taycan. Με επιπλέον κόστος, οι πελάτες θα μπορούν να παραγγείλουν μια οθόνη 10,9 ιντσών ενσωματωμένη στο ταμπλό στην πλευρά του συνοδηγού. Ψηφιακά χειριστήρια κλιματισμού και ένα μεγαλύτερο κουμπί start/stop ολοκληρώνουν τις αλλαγές.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης