Η τελευταία μονάδα του C5, το οποίο βρίσκεται στην αγορά από το 2007 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα μοντέλα όχι μόνο της Citroen αλλά της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα, πέρασε τη γραμμή παραγωγής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί στο εργοστάσιο της Ρεν στη Γαλλία, αποχαιρέτησαν επίσημα το εμβληματικό sedan, έπειτα από 10 χρόνια εμπορικής πορείας και 635.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Παράλληλα, έκλεισε ο κύκλος και της υδροπνευματικής ανάρτησης, η οποία αντικαθίσταται από ένα νέο «σοφιστικέ» σύστημα το οποίο έκανε ντεμπούτο στο C5 Aircross που είδαμε στην έκθεση της Σαγκάης. H γαλλική εταιρεία χαρακτήρισε τη νέα ανάρτηση «μαγικό χαλί», προσφέροντας στο αυτοκίνητο άψογη ποιότητας κύλισης.

Θυμίζουμε ότι, η υδροπνευματική ανάρτηση τοποθετήθηκε για πρώτη φορά στο Traction Avant το 1954 και ένα χρόνο μετά έκανε ντεμπούτο στο εμβληματικό DS. Η δεύτερη γενιά του C5 ήταν το τελευταίο μοντέλο που διέθετε την Hydractive.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης