Επιμέλεια: Στέφανος Παπαδόπουλος

Μόνο υπερήφανοι μπορούν να νιώθουν CUPRA και Mattias Ekstrom μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος «PURE ETCR», στην πίστα Pau-Arnos, στη Γαλλία. Η νικητήρια ομάδα έγραψε ιστορία, επικρατώντας στο πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών touring αυτοκινήτων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγχαρητήρια εκτός από τον Mattias Ekstrom, αξίζουν οι Jordi Gene, Mikel Azcona, Daniel Nagy, όπως και ολόκληρη η ομάδα «CUPRA X Zengo Motorsport». Ο Mikel Azcona τερμάτισε τρίτος στον τελευταίο γύρο της σεζόν και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Jordi Gene, που ήταν από τους πιο σταθερούς οδηγούς της σεζόν τερμάτισε τέταρτος και ο Daniel Nagy, όγδοος.

Μπράβο στον Mattias Ekstrom, αλλά και στους Jordi Gene, Mikel Azcona, Daniel Nagy και σε ολόκληρη την ομάδα «CUPRA X Zengo Motorsport»Ως είθισται, η εμπειρία και η τεχνογνωσία που αποκόμισε η εταιρεία μετά τη συμμετοχή του CUPRA e-Racer στο συγκεκριμένο αγώνα, θα εφαρμοστεί σύντομα και στα συμβατικά μοντέλα CUPRA που θα οδηγούν αύριο μεθαύριο, οι «απλοί» οδηγοί στο δρόμο. Οι γνώσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το «κλειδί» για τη μελλοντική εξέλιξη τόσο των επιβατικών, όσο και των αγωνιστικών μοντέλων.

Το CUPRA e-Racer διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα. Η συνολική ισχύς που αποδίδει είναι 680 ίπποι και η μέγιστη ροπή 960 Nm. Από πλευράς επιδόσεων, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,2 δευτερόλεπτα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία υγρής ψύξης 65 kWh και ένα πρωτοποριακό σύστημα διανύσματος ροπής, που κατευθύνεται στον πίσω άξονα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η CUPRA ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρόκληση που έθεσε το 2017, που ήταν να κατασκευάσει το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού και να   κατακτήσει τη νίκη στο νεοσύστατο θεσμόΑξίζει να αναφερθεί πως για να λάβει κανείς μέρος σε αγώνες απαιτείται σκληρή προσπάθεια και κόπος από όλα τα μέλη που απαρτίζουν μια ομάδα. Στην περίπτωση του CUPRA, έγιναν πολυάριθμες μελέτες και προσομοιώσεις των μηχανικών, ώστε να επιλέξουν τη σωστή τεχνολογία. Και φυσικά προηγήθηκαν περισσότερα από 5.000 χιλιόμετρα δοκιμών, πριν ριχτεί στον… «πόλεμο».

Η CUPRA συμμετέχει επίσης στο «Extreme E», ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτάθλημα με SUVs, το οποίο λαμβάνει χώρα στα πιο απομακρυσμένα μέρη του πλανήτη. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ξεκίνησε η παραγωγή του CUPRA Born – Θα είναι το αστέρι του Automobile Barcelona 2021

Μέχρι το 2030 η Cupra θα έχει γίνει τελείως ηλεκτρική μάρκα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης