Από το 2004, οπότε ξεκίνησε επίσημα η κατασκευή των νέων μοντέλων Logan, Duster, Sandero και Lodgy, η Dacia είδε τις πωλήσεις να εκτοξεύονται και τα ταμεία να γεμίζουν με «ζεστό χρήμα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η θυγατρική εταιρεία της Renault, κατάφερε μέσα σε μια δεκαετία να φτάσει τα 3,5 εκατ. αυτοκίνητα στην Ευρώπη και τις χώρες της λεκάνης της Μεσογείου. Το μοντέλο ορόσημο ήταν ένα Sandero Stepway, το οποίο παραδόθηκε σε μια Βρετανίδα από τον αντιπρόεδρο πωλήσεων και marketing του Groupe Renault. Αυτό ήταν το πρώτο καινούργιο όχημα της κυρίας Jody Panov, μητέρας δύο παιδιών.

Η Dacia έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία από πλευράς πωλήσεων. Μάλιστα, το πρώτο εξάμηνο του 2015 κατέγραψε άνοδο 5,5% στη Γηραιά Ήπειρο και 10,1% στην παγκόσμια αγορά, φτάνοντας τα 205.436 και τα 290.024 οχήματα, αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

      

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης