Μία πρωτοποριακή τεχνολογία που βελτιστοποιεί την απόδοση μετάδοσης, παρακολουθώντας τις μετατοπίσεις των γραναζιών με απίστευτους ρυθμούς και ρυθμίζοντας με ακρίβεια την ταχύτητα περιστροφής του κιβωτίου ταχυτήτων, ανέπτυξε η Hyundai.

Η συγκεκριμένη καινοτομία ονομάζεται Active Shift Control (ASC) και θα κάνει πρεμιέρα στο επερχόμενο Sonata Hybrid.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνέχεια θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα της μάρκας.

Το ASC εφαρμόζει ένα νέο λογισμικό ελέγχου στη Μονάδα Υβριδικού Ελέγχου (HCU), ευθυγραμμίζοντας τις ταχύτητες περιστροφής του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων, μειώνοντας τον χρόνο αλλαγής των σχέσεων κατά 30% και προσφέροντας ομαλότερες αλλαγές.

Η μονάδα HCU παρακολουθεί 500 φορές το δευτερόλεπτο την ταχύτητα περιστροφής του κιβωτίου ταχυτήτων μέσω ενός αισθητήρα που είναι εγκατεστημένος στο εσωτερικό του ηλεκτροκινητήρα, συγχρονίζοντας με απόλυτη ευστοχία την ταχύτητα περιστροφής με εκείνη του κινητήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτόν τον τρόπο, βελτιώνεται η απόδοση επιτάχυνσης του υβριδικού συνόλου και η οικονομία καυσίμου και συνάμα αυξάνεται η ανθεκτικότητα του κιβωτίου καθώς ελαχιστοποιούνται οι τριβές.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης