Αλλαγή ηγεσίας στο τμήμα σχεδιασμού της μάρκας με στόχο την ανάπτυξη της εικόνας των μοντέλων και την εισαγωγή μιας καινούργιας φιλοσοφίας που θα εκπλήξει κοινό και κριτικούς, ανακοίνωσε η κορεατική μάρκα.

O Simon Loasby μετακομίζει στα κεντρικά γραφεία της Hyundai και πιο συγκεκριμένα στο Design Center της Κορέας, αναλαμβάνοντας τη θέση του επικεφαλής του Styling Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος του είναι να δημιουργήσει μοναδικά αισθητικά αυτοκίνητα και να ηγηθεί της σχεδιαστικής στρατηγικής του ομίλου, διαδίδοντας την ταυτότητα «Sensuous Sportiness».

«Είναι τιμή μου να συμβάλω στην ενίσχυση της παγκόσμιας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Hyundai. Σε μία εποχή μεγάλων αλλαγών στη βιομηχανία, προσβλέπω σε αυτό το νέο ταξίδι για την ανάπτυξη συναρπαστικών και καινοτόμων ιδεών για τα οχήματα της μάρκας», δήλωσε ο 51χρονος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα επόμενα μοντέλα της φίρμας θα αντικατοπτρίζουν τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai με αρμονία στις αναλογίες της αρχιτεκτονικής, του styling και της τεχνολογίας, ενσωματωμένη σε φρέσκια, μοντέρνα απόδοση. Ο Loasby, βασιζόμενος στην εμπειρία και το ταλέντο του, θα προσδώσει διορατικότητα για να δημιουργήσει συναισθηματική αξία και επιθυμία στα οχήματα. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης