Αντεπίθεση σε όλα τα μέτωπα έχει εξαπολύσει η κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία, προκειμένου να αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο την εικόνα και την ποιότητα των μοντέλων της.

O νέος συνεργάτης, Manfred Fitzgerald

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα θυγατρική μάρκα με το όνομα Genesis που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα αποτελεί το μεγάλο στοίχημα του ομίλου Hyundai. Για να καταφέρουν να ανταγωνιστούν όμως, τις Audi, BMW και Mercedes, χρειάζεται πολύ δουλειά, υπομονή και τους κατάλληλους ανθρώπους. Ένας από αυτούς είναι ο Manfred Fitzgerald, ο οποίος από τις αρχές του 2016 θα αναλάβει καθήκοντα επικεφαλής.

Ο αρχισχεδιαστής, Luc Doncherwolke

Ο Fitzgerald ήταν διευθυντής στο τμήμα σχεδιασμού και εταιρικής εικόνας της Lamborghini. Πρόκειται για έναν άνθρωπο με μεγάλη εμπειρία στην αγορά και ειδικά στις μάρκες υψηλού κύρους. Θα είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό της Genesis, το μάρκετινγκ και τη στρατηγική, έχοντας στενή συνεργασία με τον Luc Donckerwolke, ο οποίος άφησε τη Bentley για χάρη της Hyundai πριν λίγο καιρό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To μεγάλο αφεντικό, Peter Schreyer

Τα δύο ανώτερα στελέχη θα δίνουν αναφορά στον Peter Schreyer, γενικό διευθυντή σχεδίασης του ομίλου Hyundai-Kia και έναν εκ των τριών προέδρων του group. Πρόκειται για τον πιο υψηλόβαθμο ξένο στην ιστορία της εταιρείας και πρώην αρχισχεδιαστή των VW και Audi.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης