Του Λουκά Παπαλάμπρου

Την Πόλη του Φωτός επέλεξε η βαυαρική φίρμα για να παρουσιάσει επίσημα τη νέα γενιά της 3 Series, ένα από τα πιο προηγμένα τεχνολογικά και ολοκληρωμένα premium sedan αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η καινούργια 3άρα με κωδική ονομασία G20 τοποθετείται στην κορυφή της κατηγορίας, έχοντας αναβαθμιστεί σε κάθε σημείο.

Σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, οι διαστάσεις του αμαξώματος είναι σημαντικά αυξημένες, με το μήκος να φθάνει τα 4.709 χλστ., το πλάτος τα 1.827 χλστ., το ύψος τα 1.442 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.851 χλστ.

Παρά τον μεγαλύτερο όγκο, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο κατά 55 κιλά χάρη στη χρήση προηγμένων υλικών στο αμάξωμα, όπως το CFRP (carbon fiber reinforced plastic) και το αλουμίνιο. Παράλληλα, είναι πιο αεροδυναμικό από ποτέ, με τον συντελεστή να ανέρχεται στο εκπληκτικό 0,23 Cd.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Top class

Ο σχεδιασμός της 3 Series είναι εμφανώς πιο ελκυστικός και σπορτιφ, γεγονός που θα εκτιμήσουν τόσο οι νεότεροι πελάτες όσο και οι παραδοσιακοί φίλοι της BMW. Στο εσωτερικό τα πάντα είναι καινούργια. Η ποιότητα κατασκευής δεν επιδέχεται κριτικής, με τους Γερμανούς να τοποθετούν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη 10,25 ιντσών, ενισχυμένα κρύσταλλα στα παράθυρα, κλιματισμό τριών ζωνών, πολυτελείς επενδύσεις σε καθίσματα και πόρτες, καθώς και ατμοσφαιρικό LED φωτισμό 11 αποχρώσεων. Ενσωματώνει τις πιο high-tech τεχνολογίες

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ παρέμεινε στα 480  λίτρα, με τους επιβάτες πίσω να έχουν  περισσότερο χώρο για τα πόδια και το κεφάλι τους χάρη στο αυξημένο μεταξόνιο. Όσο για τον εξοπλισμό, ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό. Η BMW έχει ενσωματώσει κάθε λογής σύστημα υποβοήθησης και τεχνολογία, όπως ημι-αυτόνομη οδήγηση, φωνητικές εντολές, αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και δικυκλιστών, ενεργό cruise control, Laser φώτα και δεκάδες ακόμη.

Από 184 έως 265 ίππους

Σε πρώτη φάση, η 3 Series θα προσφέρεται με πέντε κινητήρες βενζίνης και diesel. Στη βάση είναι η έκδοση 320i με τον δίλιτρο turbo των 184 ίππων και 300 Nm ροπής, με την 330i να φέρει το ίδιο μοτέρ αποδίδοντας όμως 258 ίππους και 400 Nm ροπής. Η 318d φοράει τον 2.0 turbodiesel με τους 150 ίππους και τα 320 Nm ροπής, ενώ η 320d αποδίδει 190 ίππους και 400 Nm. Η ισχυρότερη 330d τροφοδοτείται από τον 3.0 diesel των 265 ίππων και 580 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων εκτός από τα βασικά πετρελαίου που φέρουν και μηχανικό εξάρι.

Αργότερα, θα προστεθούν στην γκάμα η plug-in hybrid 330e, οι πανίσχυρες M340i και M340i xDrive, καθώς και η «καυτή» M3. Οι προσιτές και πιο ενδιαφέρουσες 316i και 318i με τον τρικύλινδρο κινητήρα θα έρθουν πιο μετά. 

Εμπειρία οδήγησης

Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, η BMW κάνει λόγο για ένα αψεγάδιαστο αυτοκίνητο, το οποίο θέτει νέα δεδομένα στην κατηγορία. Η ακαμψία του αμαξώματος έχει ενισχυθεί σημαντικά, το χαμηλότερο βάρος και τα φαρδύτερα μετατρόχια υπόσχονται μοναδική αίσθηση και ακρίβεια στον δρόμο, ενώ η ανάρτηση ισορροπεί ιδανικά μεταξύ άνεσης και δυναμισμού.

Τέλος, οι Βαυαροί προσφέρουν προαιρετικά ανάρτηση M, αμορτισέρ με συνεχώς μεταβαλλόμενη απόσβεση, σύστημα διεύθυνσης «Variable Sports Steering», καθώς και M Sport διαφορικό με ενεργό κλείδωμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης