Η ιαπωνική φίρμα ανακοίνωσε τα πλήρη στοιχεία του νέου Hilux, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές στα μέσα του επόμενου έτους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η 8η γενιά του δημοφιλούς pick-up θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες diesel και έναν βενζίνης, που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο Super ECT, επίσης έξι σχέσεων. Στη βάση της γκάμας είναι ο 2.4 D-4D απόδοσης 150 ίππων και 400 Nm ροπής, ακολουθεί ο 2.5 D-4D με τους 102 ίππων και τα 260 Nm ροπής, ενώ στην κορυφή είναι ο 2.8 D-4D με 177 ίππους και 450 Nm ροπής. Στους βενζίνης, υπάρχει μόνο ο 2.7 Dual VVT-i απόδοσης 166 ίππων και 245 Nm ροπής.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, με την τετρακίνηση να είναι διαθέσιμη ως έξτρα. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων τα συστήματα υποβοήθησης Active Traction Control (A-TRC), Downhill Assist Control (DAC) και Hill-start Assist Control (HAC).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά, το Hilux έχει πιο μοντέρνα εικόνα με το εμπρός τμήμα να θυμίζει έντονα το RAV4. Οι καθρέπτες διαθέτουν ενσωματωμένα φλας, τα φτερά είναι μεγαλύτερα, με τις πίσω πόρτες της διπλοκάμπινης έκδοσης να έχουν αυξημένο μήκος. Νέες είναι και οι ζάντες αλουμινίου 16 έως 18 ιντσών, με τις αλλαγές στο πίσω τμήμα να περιορίζονται στα φωτιστικά σώματα και την χρωμιωμένη χειρολαβή της πόρτας.

Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι το εσωτερικό, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να είναι ανώτερης ποιότητας και τον σχεδιασμό πιο σύγχρονο. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής τύπου tablet 7 ιντσών, ενσωματώνοντας το σύστημα πολυμέσων, στον πίνακα οργάνων έχει τοποθετηθεί μια οθόνη LCD,  με τις δερμάτινες επενδύσεις και τα αλουμινένια διακοσμητικά να δίνουν πιο premium χαρακτήρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

  
   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης