Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η KTM αποκάλυψε το νέο X-Bow GT-XR, την street legal εκδοχή του αγωνιστικού X-Bow GTX, εντυπωσιάζοντας τόσο με την σχεδίαση όσο και με τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύνολο βασίζεται σε ένα carbon monocoque πλαίσιο, ζυγίζοντας μόλις 1.130 κιλά και με κάθε σχεδιαστικό εκατοστό του, να είναι ένα συν στην συνολική αεροδυναμική. Η κίνηση έρχεται από τον 2.5 TFSI κινητήρα της Audi, ο οποίος αποδίδει 500 άλογα στις 6.350 σ.α.λ. και 681 Nm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. με την κίνηση να πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός μπλοκέ διαφορικού. Φυσικά το κιβώτιο είναι 7τάχυτο αυτόματο ενώ εντύπωση προκαλεί το θηριώδες ντεπόζιτο της βενζίνης που χωράει 96λτ. και προσφέρει αυτονομία 1.000χλμ.

Τα νούμερα των επιδόσεων εντυπωσιάζουν και αυτά με τη σειρά τους, καθώς το 0-100 έρχεται σε μόλις 3.4 δευτ. ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 280χλμ./ώρα.  Με τη σειρά τους και τα φρένα αποτελούνται από 8πίστονες δαγκάνες με carbon- κεραμικούς δίσκους ενώ η εικόνα στο εσωτερικό αποτελείται από ένα αποσπώμενο τιμόνι αλλά και ρυθμιζόμενα πεντάλ.

Η KTM ανακοίνωσε πως θα κατασκευάσει μόλις 100 X-Bow GT-XR μοντέλα με την τιμή να είναι στα 284.900 ευρώ και τις προπαραγγελίες να έχουν ξεκινήσει. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα αγωνιστικό με άδεια κυκλοφορίας για τον δρόμο δια χειρός KTM και με αυτονομία… diesel. Μοντέλα που έρχονται λίγο πριν την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων και πιθανότατα στο μέλλον να αξίζουν πολύ παραπάνω.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης