Το μεγάλο SUV της γερμανικής φίρμας, άλλαξε όνομα, ανανεώθηκε αισθητικά και φέρει πιο αποδοτικούς κινητήρες, με το λανσάρισμα στις αγορές να ξεκινά τον Σεπτέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανανεωμένη ML, μετονομάστηκε σε GLE στο πλαίσιο της νέας ονοματολογίας των μοντέλων εκτός δρόμου της Mercedes. To εμπρός τμήμα υιοθετεί τη σχεδίαση της καινούργιας GLE Coupe, έχοντας μεγαλύτερη μάσκα, φώτα, καπό και προφυλακτήρα.

Το εσωτερικό προέρχεται αυτούσιο από την GLE Coupe, συνδυάζοντας τη δυναμικότητα, με την κομψότητα. Ξεχωρίζει η οθόνη τύπου tablet στην κεντρική κονσόλα, τα ανασχεδιασμένα όργανα και το σπορ τιμόνι, με την πολυτέλεια και την άνεση να κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro6, με την έκδοση GLE 250 BlueTEC να βρίσκεται στη βάση της γκάμας. Η συγκεκριμένη, τροφοδοτείται από τετρακύλινδρο 2.1 diesel, απόδοσης 204 ίππων και 480 Nm ροπής. Ακολουθεί η GLE 350 d 4MATIC με τον V6 3.0 λίτρων των 258 ίππων και τον 620 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση μόλις 6,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αξίζει να σημειώσουμε πως όλοι οι πετρελαιοκινητήρες, συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC.

Στους βενζίνης, υπάρχει η GLE 400 4MATIC με τον V6 3.0 twin-turbo των 333 ίππων, η GLE 450 4MATIC με τον V8 4.7 twin-turbo των 435 ίππων, η GLE 63 AMG με τον 5.5 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 557 ίππων, ενώ στην κορυφή είναι η GLE 63 AMG S με το ίδιο μοτέρ αλλά 585 ίππους.

Για πρώτη φορά, θα δούμε και μια υβριδική plug-in έκδοση, την GLE 500e, η οποία συνδυάζει τον τρίλιτρο V6 twin-turbo και ένα ηλεκτρικό μοτέρ, έχοντας συνδυαστική ισχύ 442 ίππων. Διαθέτει 4 προγράμματα λειτουργίας (Hybrid, E-Mode, E-Save και Charge), με τη μέση κατανάλωση να είναι 3,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 78 γρ./χλμ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης