Η Munro Vehicles αποτελεί τον πρώτο και μοναδικό κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτρικών 4×4, όντας και η μοναδική εταιρεία παραγωγής αυτοκινήτων στη Σκωτία και μόλις παρουσίασε το πρώτο της όχημα, το Munro Mk_1. 

Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στη Βρετανία, το Munro MK_1 είναι το πιο ικανό πλήρως ηλεκτρικό 4×4 στον κόσμο, για οδήγηση εντός και εκτός δρόμου με αυτονομία που διαρκεί μέχρι και 16 ώρες με μία μόνο φόρτιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Munro συνδυάζει ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης 280 kW το οποίο εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων με μια δοκιμασμένη και απλή στη συντήρηση μηχανική γραμμή μετάδοσης κίνησης που προσφέρει ασυμβίβαστες ικανότητες εκτός δρόμου. 

Είναι ικανό να μεταφέρει αβίαστα ένα πλήρωμα πέντε ατόμων στις πιο κακοτράχαλες τοποθεσίες, με ωφέλιμο φορτίο 1000 κιλών και ικανότητα ρυμούλκησης 3500 κιλών. Tο Munro αντιπροσωπεύει το απόλυτο, βιώσιμο, χρηστικό όχημα εκτός δρόμου. Έντονα εστιασμένο στην απόδοση εκτός αυτοκινητοδρόμων, την αξιοπιστία, την ευκολία επισκευής και τη μακροζωία, το Munro έχει σχεδιαστεί για να παρέχει σε ιδιοκτήτες και χειριστές υπηρεσία δεκαετιών.

H τιμή του ξεκινάει από 58.000 € (χωρίς ΦΠΑ) με πεντάθυρο, πενταθέσιο μεταξόνιο 3,5 μέτρων. Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει ήδη από τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ελβετίας, της Αγίας Λουκίας και του Ντουμπάι. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2024, η Munro θα επεκταθεί από την τρέχουσα έδρα της στο East Kilbride σε ένα νέο εργοστάσιο στην κεντρική Σκωτία, όπου η παραγωγή θα κλιμακωθεί σε περισσότερες από 250 μονάδες ετησίως αρχικά, οδηγώντας στη δημιουργία 300 νέων θέσεων εργασίας. Η νέα τοποθεσία θα παράγει τελικά 2.500 οχήματα ετησίως. Η Munro είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε αυτοκίνητα σε κλίμακα στη Σκωτία από τότε που η Peugeot-Talbot έκλεισε το εργοστάσιό της στο Linwood το 1981, το οποίο ίδρυσε ο Όμιλος Rootes το 1963.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2019 από τους Russell Peterson και Ross Anderson, με τον Peterson να αναλαμβάνει το ρόλο του CEO και τον Anderson να διορίζεται επικεφαλής του Powertrain. 

Ο Russell Peterson, δηλώνει

«Είχαμε ήδη λάβει μέτρα για να μειώσουμε τα δικά μας περιβαλλοντικά αποτυπώματα και είχαμε μεγάλη εμπειρία στην οδήγηση του δικού μας EV και είχαμε συνηθίσει αρκετά στην άμεση παροχή ροπής. Αλλά το off-roader που οδηγούσαμε στα Highlands ήταν με κινητήρα εσωτερικής καύσης και δυσκολευόταν πραγματικά στις απότομες ανηφόρες. Έτσι, σκεφτόμασταν πόσο καλύτερα θα ήταν με έναν ηλεκτροκινητήρα».

Το Munro προσφέρεται με δύο διαφορετικούς ηλεκτρικούς κινητήρες, 220 kW και 280 kW, μαζί με την επιλογή δύο μπαταριών, 61 kWh και 82 kWh, αποδίδοντας αυτονομία έως και 300 χιλιόμετρα. Αυτό επιτρέπει στο Munro να λειτουργεί εκτός δρόμου έως και 16 ώρες με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας.

Το πακέτο μπαταριών του οχήματος περιλαμβάνει 35 υπερσύγχρονες μονάδες μπαταρίας λιθίου NMC τοποθετημένες σε τρία αλουμινένια κουτιά βαρέως τύπου κάτω από το όχημα. Αυτή η διάταξη διασφαλίζει ότι είναι γρήγορη, βολική και φθηνή η αντικατάσταση μεμονωμένων μονάδων μπαταρίας, εάν απαιτείται.

Το Munro προσφέρεται με δύο επιλογές φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος, 7 kW για αναπλήρωση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της νύχτας και 22 kW, που παρέχει πλήρη φόρτιση σε περίπου τρεισήμισι ώρες. Παρέχεται επίσης ένας βιομηχανικός φορτιστής DC CCS, ο οποίος επιτρέπει την αναπλήρωση της μπαταρίας σε μόλις 30 λεπτά.

Κάθε Munro είναι σχεδιασμένο για ροπή, με τελική ταχύτητα των 130 χιλιομέτρων, ενω η έκδοση Performance των 280 kW μπορεί να φτάσει τα 100χλμ./ώρα σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα έχοντας μέγιστη ροπή 700 Nm.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης