Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ανήκει στην κατηγορία των High-Performance Hybrid, είναι το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της βρετανικής φίρμας και η τιμή ορίστηκε στα 212.870 ευρώ, χωρίς τους φόρους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Artura είναι ένα από τα πιο ελαφριά αυτοκίνητα παραγωγής, χάρη στη χρήση της πρωτοποριακής αρχιτεκτονικής McLaren Carbon Lightweight Architecture (MCLA).

Το βάρος της ανέρχεται στα 1.395 κιλά χωρίς τα υγρά, το πλαίσιο είναι carbon Monocell και όλη η σχεδίαση, κατασκευή και εξέλιξη του οχήματος έγινε στο McLaren Composites Technology Center (MCTC).

Έχει μήκος λίγο πάνω από τα 4,5 μέτρα, πλάτος σχεδόν 2 μέτρα και ύψος μόλις 1.193 χλστ. Πατά σε ελαστικά Pirelli P-Zero Corsa διαστάσεων 235/35 εμπρός και 295/35 πίσω, με ζάντες διαμέτρου 19 και 20 ιντσών αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Κινείται και ηλεκτρικά

Οι παραγγελίες έχουν ξεκινήσει.

Η McLaren κάνει λόγο για ένα καθαρόαιμο supercar, με το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο να αποτελείται από τον V6 3.0 λίτρων κινητήρα κι έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική απόδοση αγγίζει τους 680 ίππους και τα 720 Nm ροπής. Φέρει αυτόματο κιβώτιο SSG 8 σχέσεων, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να επιτυγχάνονται σε 3 δευτερόλεπτα. Τα 0-200 έρχονται σε 8,3΄΄ και τα 0-300 σε 21,5΄΄. Όσο για την τελική ταχύτητα, περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία χωρητικότητας 7,4 kWh προσφέρει αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 30 χιλιόμετρα και μπορεί να φορτίσει σε ποσοστό 80% από απλή οικιακή πρίζα σε 2,5 ώρες.

Το εξωτικό τετράτροχο των Βρετανών εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (Proactive Damping Control), ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 390 εμπρός και 380 χλστ. πίσω με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες.

Σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα E-mode, σε ανοιχτό δρόμο τα Comfort και Sport και στην πίστα το Track. Μπορεί να κινηθεί για 30 χλμ. μόνο ηλεκτρικά.

Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ 31 εξωτερικών αποχρώσεων και διάφορων πακέτων εξατομίκευση για το εσωτερικό. Οδηγός και συνοδηγός κάθονται σε σπορ καθίσματα Clubsport, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, όπως και η οθόνη αφής 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα.

Φυσικά η McLaren έχει εξοπλίσει την Artura με κάθε λογής τεχνολογία υποβοήθησης. Τα βιβλία των παραγγελιών έχουν ήδη ανοίξει, με τις παραδόσεις στους πελάτες να προγραμματίζονται για το καλοκαίρι.

 

 

Αυτή η McLaren είναι έργο τέχνης

Αυτή είναι η νέα McLaren Elva που κοστίζει 1.6 εκατ. ευρώ – Αποκλειστικές εικόνες

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης