Η Infiniti παρουσίασε και επίσημα το πρώτο μοντέλο που φέρει την καινούργια ονοματολογία της, Q και X. Πρόκειται για το πολυτελές sedan Q50, το οποίο αντικαθιστά το G37 και θα είναι διαθέσιμο στις αγορές από τα μέσα του χρόνου.  

Το ιαπωνικό μοντέλο, σε αντίθεση με τα αντίστοιχα του παρελθόντος, έχει πιο δυναμική και μοντέρνα εμφάνιση, με την καμπίνα να προσφέρει στους επιβάτες τη βέλτιστη ευρυχωρία και άνεση. Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 399 λίτρων στην υβριδική έκδοση και 510 λτ. στη βενζινοκίνητη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτω από το καπό φέρει έναν V6 3,7 λίτρων κινητήρα απόδοσης 328 ίππων και ένα επίσης εξακύλινδρο μοτέρ 3,5 λίτρων, που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, αποδίδοντας συνολικά 360 ίππους. Αμφότερα προσφέρονται και ως τετρακίνητα, με την κίνηση να μεταφέρεται μέσω αυτόματου κιβωτίου επτά σχέσεων. Καινοτομία αποτελεί το σύστημα διεύθυνσης «Direct Adaptive Steering», το οποίο παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα να επέμβει και να ρυθμίσει σε πραγματικό χρόνο το στρίψιμο των τροχών σε σχέση με την περιστροφή του τιμονιού, αλλά και τη δύναμη του τελευταίου.

Τα παραπάνω μηχανικά σύνολα αφορούν μόνο στην αμερικανική αγορά, με αυτά που προορίζονται για την Ευρώπη να ανακοινώνονται τον ερχόμενο Μάρτιο, στην έκθεση της Γενεύης.

Να σημειώσουμε εδώ ότι το Q50 έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του και προσφέρει τη μέγιστη απόλαυση στον δρόμο, με τους οδηγούς της F1, Sebastian Vettel και Sebastien Buemi, να έχουν βοηθήσει σημαντικά στο στήσιμο του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης