Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου, γνωστά και ως SUV, αποτελούν την πρώτη επιλογή των νέων σε ηλικία οδηγών, με τις πωλήσεις το 2016 να εμφανίζουν αύξηση 26%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δίνουν ιδιαίτερη βάση στο σκεπτικό και στις προτιμήσεις των Millennials (γεννημένοι μεταξύ του 1980 και του 2000), λόγω της έντονης κοινωνικής συνείδησή τους και της επαναστατικής τους προσέγγισης απέναντι στην κατανάλωση. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η Ford στις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης, 1 στους 4 επιλέγει ή σκέφτεται σοβαρά να αγοράσει καινούργιο SUV. Επίσης, οι 4 στους 5 ηλικίας 17 – 34 ετών θεωρούν ότι τα SUV έχουν γίνει πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον κατά τη διάρκεια της τελευταίας πενταετίας.

«Οι πωλήσεις SUV αυξάνονται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο τύπο οχήματος στην Ευρώπη και οι Millennials με την οικολογική τους συνείδηση είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από την αυξανόμενη ζήτηση. Πέρυσι, οι πωλήσεις SUV της Ford στην Ευρώπη ξεπέρασαν ακόμα και τη ραγδαία άνοδο της βιομηχανίας» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι οι πωλήσεις των αντίστοιχων μοντέλων Ford στην Ευρώπη -με το συμπαγές EcoSport, το μεσαίο Kuga και το μεγάλο Edge- αυξήθηκαν κατά 31% το 2016 συγκριτικά με το 2015.

Η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει ένα νέο, πλήρως ηλεκτρικό SUV, που προβλέπεται να προσφέρει αυτονομία 480 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Το μοντέλο μηδενικών ρύπων θα είναι ένα από τα πέντε που αναμένονται μέχρι το 2020. 

Δείτε εδώ τα SUV της Ford


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης