Οι νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Skoda στους πελάτες της

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020, 08:55
Οι νέες υπηρεσίες που προσφέρει η Skoda στους πελάτες της

Υψηλών προδιαγραφών υπηρεσίες after sales παρέχει στους κατόχους των μοντέλων της τσεχικής φίρμας στην Ελλάδα, η Kosmocar-Skoda.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του προγράμματος «Skoda One», οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της μάρκας έχουν άμεσα στη διάθεσή τους:

Pick-up & Delivery: Η παραλαβή για το service και η επιστροφή-παράδοση του αυτοκινήτου, γίνεται στο χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτησή του, με σχολαστική τήρηση όλων των προβλεπόμενων κανόνων υγιεινής. Παρέχεται ακόμα και ασφαλιστική κάλυψη στην απίθανη περίπτωση που το αυτοκίνητο υποστεί κάποια φθορά κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την παραλαβή και επιστροφή του στον κάτοχό του.

Skoda Online Service: Ο πελάτης λαμβάνει e-mail ή sms και αποκτά online πρόσβαση για ενημέρωση με φωτογραφίες ή video για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και το κόστος αυτών και δίνει τη σχετική έγκριση. 

Clean Plus: Καθαρισμός και απολύμανση του συστήματος κλιματισμού του αυτοκινήτου, έλεγχος της απόδοσής του, αντικατάσταση του φίλτρου καμπίνας και τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα, δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων (μπαταρία, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, ελαστικά, φρένα - τακάκια και δισκόπλακες - και χειρόφρενο).

 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020, 08:55