Οι μέχρι πρότινος φήμες έρχονται να επιβεβαιωθούν από τα επίσημα χείλη του επιχειρησιακού διευθυντή της Nissan, Ashwani Gupta. Η ιαπωνική φίρμα βάζει τέλος στην ανάπτυξη νέων κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου για την Ευρώπη.

Η αυτοκινητοβιομηχανία θεωρεί πως τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 7 θα ανεβάσουν εξαιρετικά ασύμφορα το κόστος των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και για αυτό θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε εξηλεκτρισμένα σύνολα. Να θυμίσουμε πως το νέο Micra θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό και πως έρχεται και η επόμενη γενιά του Leaf.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πρότυπα Euro 7 «τελειώνουν» τους κινητήρες εσωτερικής καύσης
Όπως είναι κατανοητό, για να καταφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να δημιουργήσουν κινητήρες που να ανταποκρίνονται σε αυτά τα πρότυπα θα πρέπει να επενδύσουν τεράστια ποσά, τα οποία φυσικά θα επηρεάσουν σε μεγάλο βαθμό και την τελική τιμή των οχημάτων. Με πιο απλά λόγια, σύντομα τα ηλεκτρικά θα είναι φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα και τα diesel στην Ευρώπη. 

Για την αγορά των Η.Π.Α τα diesel παραμένουν πρώτος στόχος
Φυσικά όλα τα παραπάνω αφορούν την Ευρώπη, καθώς στον υπόλοιπο κόσμο όπως και στις Η.Π.Α η ανάπτυξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης θα συνεχιστεί κανονικά και με αμείωτο ενδιαφέρον. Τρανταχτό παράδειγμα το νέο Z μοντέλο της φίρμας.

Όπως όλα δείχνουν, διανύουμε το πιο κρίσιμο και μεταβατικό στάδιο στην ιστορία της αυτοκίνησης για την Ευρώπη. Μία Ευρώπη που θέλει να αποχωριστεί όσο το συντομότερο γίνεται βενζίνη και diesel, όμως απέχει ακόμη αρκετά από το να προσφέρει προσιτή ηλεκτροκίνηση, αφήνοντας ξανά μετέωρους τους πολίτες και πιθανούς αγοραστές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης