Τα κορυφαία εμπορικά σήματα της υφηλίου ανακοίνωσε η Interbrand, με την Toyota να βρίσκεται για έκτη συνεχόμενη χρονιά στην πρώτη θέση σε ό,τι αφορά στις αυτοκινητοβιομηχανίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο μεγαλύτερος και έγκριτος οργανισμός για την αξιολόγηση εμπορικών σημάτων δημοσίευσε την ετήσια έκθεση «Best Global Brands», με την ιαπωνική εταιρεία να βρίσκεται το Top5 της γενικής κατάταξης, πίσω από τους κολοσσούς Apple, Google, Coca Cola και Microsoft.

Η εμπορική αξία της Toyota ξεπερνά, σύμφωνα με την Interbrand, την αντίστοιχη των IBM, Samsung και Amazon. Στη δεύτερη θέση της λίστας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες είναι η Mercedes και στην τρίτη η BMW. Ακολουθούν οι Honda, Ford και Hyundai. Εντύπωση κάνει η χαμηλή θέση των μαρκών που ανήκουν στο VW Group, καθώς η Audi φιγουράρει μόλις στην 38η και η VW στην 40ή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασε η Nissan (+22%), με τον οργανισμό να αναφέρει πως είναι η τέταρτη ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο. Επίσης, για πρώτη φορά η Tesla συμπεριελήφθη στη λίστα των 100 πρώτων παγκοσμίως.

Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τις οικονομικές επιδόσεις, τη βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

Δείτε εδώ την εφετινή λίστα του Best Global Brands

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης