Στο πλαίσιο της επέκτασης του κέντρου σχεδίασης στο Rüsselsheim, η γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει ένα σημαντικό ποσό για τον εκσυγχρονισμό των τεχνολογιών εικόνας και επικοινωνίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος της Opel, είναι το συγκεκριμένο κέντρο να γίνει το κορυφαίο στο είδος του, δίνοντας τη δυνατότητα στους σχεδιαστές της φίρμας να προχωρήσουν στα επόμενα project και να δημιουργήσουν εξαιρετικά σχέδια. Η επέκταση και ο εξοπλισμός θα στοιχίσουν στη φίρμα περίπου 11 εκατομμύρια ευρώ, με το project να ολοκληρώνεται τον Ιούνιο του 2017.

Το κτίριο θα προσφέρει τον απαραίτητο χώρο για τους 80 εργαζόμενους που προσελήφθησαν πρόσφατα από το Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδίασης, ενώ ο εξοπλισμός προβολής Εικονικής Πραγματικότητας (VR), τα περίπλοκα συστήματα τηλεδιάσκεψης και το υπερσύγχρονο δίκτυο θα τους επιτρέψουν να ολοκληρώνουν τα σχέδια τους ταχύτερα και πιο αποτελεσματικά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης