Είναι γνωστό ότι, Ευρωπαίοι και Αμερικανοί έχουν διαφορετική κουλτούρα όσον αφορά το αυτοκίνητο, από τα μοντέλα που αγοράζουν έως τις προδιαγραφές που έχει το καθένα, τους κινητήρες, ακόμα και τα κιβώτια ταχυτήτων.

Οι δηλώσεις που έκανε πρόσφατα ο αντιπρόεδρος του τομέα ποιότητας και υπηρεσιών της VW Αμερικής, είναι ενδεικτικές των απαιτήσεων που έχουν οι καταναλωτές στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφερε ο κύριος, Marc Trahan, ένα Golf είναι διαφορετικό σε Ευρώπη και ΗΠΑ για τους εξής λόγους. Για παράδειγμα, στην Αμερική οι οδηγοί δεν θέλουν το χειριστήριο του cruise control να είναι πίσω από το τιμόνι, αλλά πάνω σε αυτό και με κουμπιά. Το θεωρούν λέει πιο εύχρηστο και τους αρέσει έτσι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, το σύστημα κλιματισμού λειτουργεί διαφορετικά. Στην Ευρώπη αν βάλεις 22 βαθμούς Κελσίου, τόση ακριβώς είναι η θερμοκρασία που βγαίνει από τους αεραγωγούς. Στις ΗΠΑ, επειδή διαμαρτύρονται ότι στη συγκεκριμένη θερμοκρασία έχει ζέστη και θέλουν πιο κρύο αέρα, η VW κάνει τους 22 βαθμούς C να λειτουργούν σαν 19-20 βαθμούς!
Θα αναρωτηθείτε φυσικά γιατί δεν χαμηλώνουν το κλιματισμό και γίνεται όλο αυτό; Διότι, όπως λέει ο κύριος Trahan «αυτό θέλει ο πελάτης, και έχουμε στοιχεία που το αποδεικνύουν». Παράλληλα, προσαρμόζουν την επιφάνεια των αεραγωγών ώστε και η ταχύτητα του αέρα που φθάνει στους επιβάτες να είναι ισχυρότερη!


Ο κύριος Marc Trahan

Τέλος, οι Αμερικανοί δεν θέλουν η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού να είναι γραμμική, όπως οι Ευρωπαίοι, αλλά να έχει δύναμη χαμηλά και να επιταχύνουν γρήγορα στα πρώτα μέτρα. Αυτό τους κάνει να νιώθουν ότι το αυτοκίνητο έχει «γκάζι». Έτσι, οι κατασκευαστές ρυθμίζουν τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να αποδίδει περισσότερο στο πρώτο 20-30% της διαδρομής του γκαζιού.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης