Του Λουκά Παπαλάμπρου

Λίγες ώρες αφότου η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε ότι η παραγωγή του αμιγώς ηλεκτροκίνητου SUV ξεκίνησε στο εργοστάσιο των Βρυξελλών, διέρρευσαν οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το E-Tron ακολουθεί τη νέα φιλοσοφία της Audi, έχοντας αεροδυναμικό σχεδιασμό και σπορτίφ χαρακτηριστικά. Ξεχωρίζουν η μεγάλη μάσκα με το αλουμινένιο πλέγμα, τα έντονα νεύρα στο καπό, τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα και το αιχμηρό πίσω τμήμα. Επίσης, λάμπουν διά της απουσίας τους οι κλασικές απολήξεις της εξάτμισης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια του πολυαναμενόμενου μοντέλου έχουν προγραμματιστεί για τις 17 Σεπτεμβρίου, σε ειδική εκδήλωση που θα γίνει στο Σαν Φρανσίσκο των ΗΠΑ. Ωστόσο, είναι ήδη γνωστές οι περισσότερες προδιαγραφές.

Τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 360 ίππων και 561 Nm ροπής. Όταν ο οδηγός επιλέξει τη θέση «S» στο κιβώτιο, οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν σε «boost mode» αυξάνοντας την ισχύ στους 408 ίππους και τη ροπή στα 664 Nm. Αυτή η απόδοση, ωστόσο, είναι εφικτή για μόλις 8 δευτερόλεπτα, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα. Όσο για την τελική ταχύτητα, σε κάθε περίπτωση περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα.

Για την ενέργεια φροντίζει μία μπαταρία 95 kWh, με την αυτονομία σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP να ανέρχεται στα 400 χιλιόμετρα. Επίσης, υπάρχει και σύστημα ανάκτησης ενέργειας τριών λειτουργιών που φροντίζει για την επιπλέον φόρτιση της μπαταρίας, τόσο κατά το φρενάρισμα όσο και κατά την κίνηση σε κατηφόρα.

Η Audi έχει εξοπλίσει το E-Tron με ηλεκτροϋδραυλικά ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου των φρένων, καθώς και με ψηφιακές κάμερες στους καθρέπτες. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής και θα προσφέρεται προαιρετικά. Οι καθρέπτες – κάμερες διαθέτουν τρία προγράμματα λειτουργίας (αυτοκινητόδρομος, στροφές και πάρκινγκ), με τον οδηγό να βλέπει σε πραγματικό χρόνο τι συμβαίνει πίσω του και στο πλάι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης