Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στο κτήμα του Λόρδου March στο West Sussex της Βρετανίας, εκεί όπου φιλοξενείται κάθε χρόνο το μεγαλύτερο φεστιβάλ που αφορά στους τέσσερις τροχούς, έκανε πρεμιέρα το Honda e.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ιαπωνική μάρκα επέλεξε να παρουσιάσει στο κοινό την πρωτότυπη εκδοχή του ολοκαίνουργιου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της γκάμας της, στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. To αυτοκίνητο κάλυψε τη φημισμένη διαδρομή, πατώντας για πρώτη φορά τους τροχούς του στην άσφαλτο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκδοση παραγωγής -είναι ίδια σε ποσοστό 90% σε σχέση με το πρωτότυπο- θα κάνει ντεμπούτο μέσα στη χρονιά, με την εμπορική πορεία να ξεκινά στις αρχές του 2020, αρχικά από τις αγορές της Γερμανίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Νορβηγίας και της Γαλλίας.

Το Honda e βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα για αυτοκίνητα τεχνολογίας EV, η κατανομή βάρους είναι 50:50 και η μπαταρία χωρητικότητας 35,5 kWh είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αμαξώματος. Το μήκος του είναι 3.895 χλστ., το πλάτος 1.750 χλστ. και το ύψος 1.495 χλστ.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει είτε από εναλλασσόμενο ρεύμα με παροχή Type 2 είτε από συνεχές CCS2 για γρήγορη φόρτιση. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, παρέχει ενέργεια σε ποσοστό 80% σε μισή ώρα, ενώ η αυτονομία ξεπερνά τα 200 χιλιόμετρα.

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 150 ίππους και 300 Nm ροπής, με το χαμηλό κέντρο βάρους, την ανεξάρτητη ανάρτηση McPherson, την εξαιρετική ευελιξία του, τη σταθερότητα που επιδεικνύει σε όλες τις συνθήκες, το γρήγορο τιμόνι και τις συμπαγείς διαστάσεις να το καθιστούν ιδανικό για χρήση στα αστικά κέντρα.

Θυμίζουμε ότι οι ψηφιακές κάμερες βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και οι ψηφιακές οθόνες στο ταμπλό.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης