Έπειτα από την επίσημη πρεμιέρα του στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, η γαλλική μάρκα ανακοίνωσε τις επιδόσεις και τις τιμές της κορυφαίας έκδοσης του δημοφιλούς hatchback.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Megane RS τροφοδοτείται από τον 1.8 turbo κινητήρα απόδοσης 280 ίππων και 390 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων σπορ προδιαγραφών ή του αυτόματου διπλού συμπλέκτη EDC. Για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 5,8 δευτερόλεπτα και στα 0-1000 σε 25΄΄.

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία που εφοδιάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης, ενώ δεν λείπει το «Launch Control» για γρήγορες επιταχύνσεις και η τεχνολογία «Multi-Change Down» για άμεσα και πολλαπλά κατεβάσματα των σχέσεων κατά το φρενάρισμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη Γαλλία, το λανσάρισμα ξεκινά τον Φεβρουάριο και αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο με το κιβώτιο EDC. Η τιμή του ορίστηκε στα 39.400 ευρώ. Όσο για την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο, θα προσφέρεται από την άνοιξη και στοιχίζει €37.600.  

Οι τιμές αφορούν το Sport σασί. Όποιος θέλει το Cup chassis, με το μπλοκέ διαφορικό, τη σκληρότερη ανάρτηση και τα Brembo φρένα πρέπει να δώσει επιπλέον €1.500. Οι ζάντες 19 ιντσών χρεώνονται €1.000 -βασικές οι 18άρες-, το αποκλειστικό πορτοκαλί χρώμα «Tonic Orange» και το κίτρινο «Sirius Yellow» κοστίζουν €1.600, οι επενδύσεις Alcantara €1.500, το σύστημα τηλεμετρίας RS monitor κυμαίνεται από 250 έως 450 ευρώ, το ηχοσύστημα της Bose κοστίζει €600 και το head-up display €400.

Διαβάστε επίσης: Επιτέλους αποκαλύφθηκε το νέο Renault Megane RS


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης