Πολλά και ενδιαφέροντα αποκάλυψε ο επικεφαλής της VW σε πρόσφατη συνέντευξή του. Ο Herbert Diess μίλησε για το σκάνδαλο «dieselgate», την ηλεκτροκίνηση αλλά και την επόμενη μέρα όσον αφορά στους πετρελαιοκινητήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για το «dieselgate», ο CEO της Volkswagen δήλωσε ότι το θέμα είναι έτοιμο να κλείσει, παρότι υπάρχουν ακόμη κάποια νομικά ζητήματα. Η εταιρεία έχει ξοδέψει μέχρι στιγμής 30 δις ευρώ σε αποζημιώσεις και σε αναβαθμίσεις των επίμαχων αυτοκινήτων.

Παράλληλα, ανέφερε πως θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν πετρελαιοκινητήρες, καθώς σε πολλές χώρες εξακολουθούν να αποτελούν την καλύτερη επιλογή, προσφέροντας οικονομία καυσίμου και χαμηλές εκπομπές ρύπων σε σχέση με τους βενζίνης.

Για τα πλάνα του ομίλου σχετικά με την ηλεκτροκίνηση, ο Herbert Diess είπε ότι έχουν ήδη προχωρήσει στην αγορά και εξέλιξη μπαταριών για 50 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θυμίζουμε πως το 2020 θα κυκλοφορήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο της φίρμας με το όνομα ID Neo. Το όχημα θα προσφέρεται με τρεις διαφορετικές μπαταρίες, εξασφαλίζοντας αυτονομία από 320 έως 600 χιλιόμετρα. Αυτό που έχει σημασία, ωστόσο, είναι η τιμή του. Ο Thomas Ulbrich τόνισε ότι η VW θα ακολουθήσει μία πρωτοποριακή στρατηγική όσον αφορά στην τιμολογιακή πολιτική, καθώς θέλει τα αυτοκίνητα της σειράς I.D. να απευθύνονται σε εκατομμύρια οδηγούς και όχι στους λίγους και εκλεκτούς.

Αν επιβεβαιωθούν τα λεγόμενά του, η τιμή των ηλεκτρικών οχημάτων της μάρκας θα κυμαίνεται στα ίδια επίπεδα με αυτή των πετρελαιοκίνητων. 

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης